Su.. Tak ale tu nejde len o spojenie dvoch bodov: Viedne a BA.. mozno niekto chce cestovat aj do tych dedin na trase S7..
Vybudovanim toho kusku trate BA ziska priame spojenie so vsetkymi tymi dedinami. Mozno sa to zda zbytocne, ale treba to brat tak, ze je treba spojit co najviac dedin a miest v celom tomto regione.. Pretoze nikdy nevies, kedy tam budes chciet alebo potrebovat cestovat..
Napr. ja som raz potreboval cestovat zo Schwechatu (z mesta Schwechat, nie z letiska) do BA.. Samozrejme som musel ist obchadzkou cez Vieden, co mi dokopy trvalo cca. 2 hodiny. Keby chodil S7 az do BA, bol by som doma za 40 minut..
A este priklad k naplnenosti S7: par ludi pojde z BA na letisko, par ludi z BA do Hainburgu (napr. na kupalisko), z kazdej tej dediny nejaki dochodci na vylet do BA, a tak sa to postupne nazbiera..
"A ako sa to robí v Rakúsku?"
Ze dokazu odhadnut, kde je potencial cestujucich a spravit dobre spojenie este skor, ako sa zacne viac vyuzivat. .Napr. aj zeleznica do Petrzalky.. necakali na to, kym budu chodit plne autobusy z BA do Wien a ludia budu v autobusoch nadavat na neexistujuce zeleznicne spojenie...
Alebo aj predlzenie U2 do Aspernu.. este tam nestoji ziaden obytny dom a oni tam uz stavaju metro, pretoze je to buduca rozvojova zona. a necakaju, kym sa ludia budu musiet tlacit v autobusoch..
"Prečo už nemajú dostavanú trať z Wolfsthalu na štátnu hranicu?"
To netusim. Toto je asi priklad, ked vyssie spominane zasady nefunguju..
Ale funguju aspon niekde.. na Slovensku som este nepocul o podobnom priklade. Ale to asi preto, ze infrastrukturu zabnedbali uz za komunizmu, takze teraz sa uz musi len dohanat, o budovani niecoho v predstihu asi nemoze byt ani rec..
"Prečo sa na ICH kus diaľnice muselo zo desať rokov čakať?"
To tiez netusim. Mozno z nejakych obav zo Slovenska.. Asi z podobnych obav, ake boli, ked sa otvarali hranice, teda schengen..
Žiadny strach, bwd tu je a pozorne sleduje tie kraviny, ktoré tu potíte. Len už nejako nemá chuť rušiť vaše kruhy. Eto vaše delo, povedal klasik, vy v tom hnoji budete žiť. Mňa sa váš hnoj dotýka minimálne.
Zachadzanie na Tehelnu je opodstatnene. Napad ze 60 min interval okrem spicky je blbost, kedze v spicke tu linku NETREBA posilovat. Podla mna je sucasny stav idealny, kedze pri hodinovovm intervale by ti to nikto nerobil.
K teme financovania lokalnych liniek autor pozabudol na Karlovu ves L33,Dubravka Devinska Lamac L23,20,24 Petrzalka L99.Podla mna to ma platit mesto,ako hlavny vyberca dani.Kazda z liniek ma opodstatnenie az na L151,ktora by stacila v starej trase Od Slimak- Lopenicka s predlzenim az k OSDK byvala zachadzka L48 v hodinovom intervale okrem rannej a poobednej spicky. V tejto trase je urcite vyuzivana.Zachadzku k Tehelnej si vybojovali nasi starsi spoluobcania ,aby sa mohli z oblasti Teplickej ul.bez prestupu dostat do Polikliniky Tehelna. Tak isto maju na svedomi aj nezmyselne zachadzanie L51 na zastavku pred vchod Polusu s narastom cca.10 min.jazdnej doby.
dialnica bola jednak politicke rozhodnutie, a jednak beru EIA kusok serioznejsie ako my .. vid kolko tam je biokoridorov ci uz vo forme tunelov, alebo nadjazdov ..
trat od wolfstahlu je pre rakusanom teoreticky nezaujimava skor sa planuje sprovoznit aj pre osobnu doprabu spange schwechat.. cize vlaky by sli cez petrzalku ..
S7 trat ma relativne zle pomery tratove, tusim vmax je 100 resp miestami len 80kmh .. kym trat do petrzalky je na 160kmh .. a s malymi zmenami do 200 kmh ..
planovalo sa to, keby rakusani kupili letisko..takto to nema prioritu.. skor ma prioritu zdvojkolajenie a zelektrifikovanie marcheggskej trasy ... lebo je vyuzitelna pre cargo .. a tiez sa da upravit na trat do 200kmh ..
ja len ze ked som toto tu hovoril par rokov dozadu, a zopar ludi to tu obhajovalo ako super napad drzat X milard na konte a platit poplatky etc na nosny system ..
Navyše treba očakávať, že s vyrovnávaním životnej úrovne (dobré s nami, Hranol preč) bude zaujímavé cestovať aj Rakúšanom do BA za prácou. Slováci sa tam tiež sťahujú vo veľkom. Čiže prepravný prúd sa bude jedine zvyšovať.
s intrákmi nemám skúsenosti, ale neprideľujú sa na základe vyjadrenia školy? že v škole predsa pri žiadosti asi predkladáš OP...
tak na Rajke sme sa dohodli ? samozrejme, predpokladom je prebytok kapacít (vozoľudských) DPB - a ten asi nie je... takže by bolo pre rajčanov asi lepšie orientovať sa na SL alebo ZSSR ako DPB... alebo nech si tam niekto založí súkromnú prepravnú spoločnosť na trase rajka-ba a späť...
Takže ak je medzzi BA a TT koridor (=trať cez Kittsee), treba vybudovať skoro paralelne ešte aj nejakú koziu dráhu (=S7)? Ja keď som cestoval zo šotodôvodov z BA do TT cez Kúty, tak som nepozoroval, že by tak cestoval ešte niekto iný...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01
"A ako sa to robí v Rakúsku?"
Ze dokazu odhadnut, kde je potencial cestujucich a spravit dobre spojenie este skor, ako sa zacne viac vyuzivat. .Napr. aj zeleznica do Petrzalky.. necakali na to, kym budu chodit plne autobusy z BA do Wien a ludia budu v autobusoch nadavat na neexistujuce zeleznicne spojenie...
Alebo aj predlzenie U2 do Aspernu.. este tam nestoji ziaden obytny dom a oni tam uz stavaju metro, pretoze je to buduca rozvojova zona. a necakaju, kym sa ludia budu musiet tlacit v autobusoch..
"Prečo už nemajú dostavanú trať z Wolfsthalu na štátnu hranicu?"
To netusim. Toto je asi priklad, ked vyssie spominane zasady nefunguju..
Ale funguju aspon niekde.. na Slovensku som este nepocul o podobnom priklade. Ale to asi preto, ze infrastrukturu zabnedbali uz za komunizmu, takze teraz sa uz musi len dohanat, o budovani niecoho v predstihu asi nemoze byt ani rec..
"Prečo sa na ICH kus diaľnice muselo zo desať rokov čakať?"
To tiez netusim. Mozno z nejakych obav zo Slovenska.. Asi z podobnych obav, ake boli, ked sa otvarali hranice, teda schengen..