Reply on: 810zssk #108799:
Keby to dobudovanie trate bolo vrcholne neefektívne, tak by na rakúskej strane o projekty predĺženia ani nezakopli. Ale však keď budeme brániť ako taký barani (ako ty), tak si to postavia na svojom území. Naviac budú mať želežnične obslúženú obec Berg, a my budeme územie medzi diaľnicou a hranicou mať obslúžené jedine autobusmi (a to je veľmi otázne, keďže vzkm mesto navyšovať nemieni). ?
hoppusmark01
Do tohto regionu patri Vieden aj Bratislava a prave fakt, ze su dve hlavne mesta tak blizko, je unikatom a predpokladom pre hospodarsky rast.
Z toho vyplyva, ze sa zvysuje mobilita medzi tymito dvoma mestami a stupaju aj naroky na prepravu.
A to vyplyva aj z poctu prepravenych pasazierov na linkach Bratislava-Vieden za posledne roky. Ci su to autobusovi, vlakovi, alebo aj lodni dopravcovia, za posledne mozno 2 roky sa pocet cestujucich RAPIDNE zvysil (sorry za caps lock, ale toto som musel zdoraznit).. Preco sa asi kupovala druha lod TwinCityLiner? No lebo je obrovsky zaujem a kapacita jednej lode nestacila.. Preco asi jazdi z Viedne do Bratislavy tych cca. 40 parov vlakov dodkopy z obidvoch stanic v BA?
Povedat o zeleznicnom spojeni medzi BA a Viednou, ze nebude vytazene, je preto uplne odveci..