Reply on: kecho #108602:
A preco by to nemal robit prave DPB, ked robi linku do Chorvatskeho Grobu, ci Ciernej Vody, ci ako sa to tretie pasmo vola? Tam je to to iste - po hranice mesta to dotuje mesto, za hranicou mesta zacina drahsie pasmo plus to este dotuje prislusna obec. Teda, neviem, ci je to takto konkretne u Chorvatskeho Grobu, ale konkretne takto to funguje v DPMP, ktory dlhe desatrocia obsluhuje MHD 9 prilahlych samostatnych obci. A nikto nepinda, ze preco by mal mestsky dopravca jazdit za hranice mesta, nikto nepinda, preco mesto dotuje jazdu takejto linky az po hranice mesta, ked sa v nej aj tak vozia z 99% dedincania, a podobne. To len v Bratislave kazdy prepada desu a hroze pri pomysleni, ze by nedaj boze zadotoval nieco niekomu, kto si to nezasluzi. S tymto pristupom sa tu stretavam trvale a silne mi to pripomina modrogumnu dogmu "zlavy treba rusit, lebo sa zneuzivaju."
Valec
Ten počet si vystihol skoro presne. ?
Re #108701 810zssk: Napríklad by mohol presadnúť ten, kto sa tam nechá pri každej ceste voziť rodinným príslušníkom. Síce by takto stratil naviac 15 minút cesty, ale rodinný príslušník by niečo cez hodinu ušetril. Obzvlášť, ak by mal odlet/prílet v nejakú lukratívnu nočnú hodinu. Predsa len je jednoduchšie odviezť ho na petržalskú stanicu ako až na letisko.
Re #108706 810zssk: Keď otvorili trať z Petržalky cez Kittsee, premávali do Viedne 3 páry vlakov za deň a v každom tak po 10 slovákov. Dnes jazdia po hodine a slováci tam tvoria väčšinu cestujúcich (na celej trase).