Reply on: kecho #108603:
Takze ty si naozaj myslis, ze pracovnik bratislavskej firmy, ktory je cezpolny, Bratislave len a vyhradne skodi tym, ze zapchava jej cesty a zneuziva jej MHD?Nechcel som povedat, ze ti, ktori jazdia autom, zacnu jazdit primestskou. Hovorim, ze do Rajky a okolitych obci primestska nie je, takze tam sa autom jazdit musi, a chcem nejaku, hoci aj minimalnu VEREJNU dopravu na trase Bratislava-Rajka. Je mi vcelku jedno, ci to budu robit ZSSK, START, SL, DPB alebo Janko Mrkvicka Tours. Ale dnesny stav - jeden vlak za den mimo prazdnin - je hanebny. A snazim sa vam vsetkym vysvetlit, vsetkym vam, ktori hovorite, ze Rajka nie je problemom Bratislavy, ze Rajka je problemom Bratislavy, pretoze Rajcania v Bratislave pracuju. OMG, it's so hard to speak to you people.
Valec
A keď sme pri tých cestách do školy. V ranných vlakoch do Viedne cestuje dosť základoškolákov, ktorí postupne po stanicu Parndorf Ort vystupujú. Predpokladám, že cestujú do škôl v týchto obciach práve preto, že je do nich dobré dopravné spojenie. Tak isto po dosiahnutí dobrého priameho spojenia do Hainburgu sa môže časť z nich (resp. aj iní záujemci) prihlásiť do školy v Hainburgu, predsa len je to bližšie.
Naviac, podľa môjho názoru je dosť zvrhlé ak regionálna trať vychádzajúca z miliónovej metropoly prechádza niekoľkými stovkovými až tisícovými obcami a končí 7 km pred iným, polmiliónovým mestom.