Reply on: S499.1023 #108813:
Su.. Tak ale tu nejde len o spojenie dvoch bodov: Viedne a BA.. mozno niekto chce cestovat aj do tych dedin na trase S7.. Vybudovanim toho kusku trate BA ziska priame spojenie so vsetkymi tymi dedinami. Mozno sa to zda zbytocne, ale treba to brat tak, ze je treba spojit co najviac dedin a miest v celom tomto regione.. Pretoze nikdy nevies, kedy tam budes chciet alebo potrebovat cestovat..
Napr. ja som raz potreboval cestovat zo Schwechatu (z mesta Schwechat, nie z letiska) do BA.. Samozrejme som musel ist obchadzkou cez Vieden, co mi dokopy trvalo cca. 2 hodiny. Keby chodil S7 az do BA, bol by som doma za 40 minut..
A este priklad k naplnenosti S7: par ludi pojde z BA na letisko, par ludi z BA do Hainburgu (napr. na kupalisko), z kazdej tej dediny nejaki dochodci na vylet do BA, a tak sa to postupne nazbiera..
aquila
trat od wolfstahlu je pre rakusanom teoreticky nezaujimava skor sa planuje sprovoznit aj pre osobnu doprabu spange schwechat.. cize vlaky by sli cez petrzalku ..
S7 trat ma relativne zle pomery tratove, tusim vmax je 100 resp miestami len 80kmh .. kym trat do petrzalky je na 160kmh .. a s malymi zmenami do 200 kmh ..
planovalo sa to, keby rakusani kupili letisko..takto to nema prioritu.. skor ma prioritu zdvojkolajenie a zelektrifikovanie marcheggskej trasy ... lebo je vyuzitelna pre cargo .. a tiez sa da upravit na trat do 200kmh ..