Reply on: hoppusmark01 #108826:
1) U2 nie je ten najstastnejsi priklad .. vela ludi to povazuje U2 ako taku za velky omyl vystavby viedenskeho metra .. o zbytocnosti U2 sa presvedilo aj kopu radnych, ked ho na par mesiacov odstavili a len mierne zahustili 1 & 2 .. nikomu U2 nechybalo ..
to je skor politicke rozhodnutie ..
trat do petrzalky bola stavana preto, lebo videli tam ozaj potencial a kym reko marcheggskej strate by vela neporiesilo v tej dobe, tak skusili aspon jednokolajku do petrzalky.
cez wolfstahl to moc nema buducnost, je to ukrutne pomala trasa, vlastne autom sa dostanes aj teraz 2x rychlejsie do W ako vlakom ..
predlzenie S7 fakt moc zmysel najma pre rakusanov nema. im to nic neriesi. co im riesi je marcheggska osa .. dokonca aj zdvojkolajenie do petrzalky im moc neriesi .. kedze na hodinovy takt bohate staci jednokolajka a carga tam moc nechodi ..
hoppusmark01
Vybudovanim toho kusku trate BA ziska priame spojenie so vsetkymi tymi dedinami. Mozno sa to zda zbytocne, ale treba to brat tak, ze je treba spojit co najviac dedin a miest v celom tomto regione.. Pretoze nikdy nevies, kedy tam budes chciet alebo potrebovat cestovat..
Napr. ja som raz potreboval cestovat zo Schwechatu (z mesta Schwechat, nie z letiska) do BA.. Samozrejme som musel ist obchadzkou cez Vieden, co mi dokopy trvalo cca. 2 hodiny. Keby chodil S7 az do BA, bol by som doma za 40 minut..
A este priklad k naplnenosti S7: par ludi pojde z BA na letisko, par ludi z BA do Hainburgu (napr. na kupalisko), z kazdej tej dediny nejaki dochodci na vylet do BA, a tak sa to postupne nazbiera..