Reply on: Majo #106127:
nez sa dostane U2 na druhu stranu este bude stanica Donaumarina. obytnych domov je tam relativne malo. to ze sa kusok prejdu sa nic nedeje.s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna
clankove busy su vytazene nez si zvyknu a nez otvoria aj stanicu donaumarina.
trat do leopoldau je este lepsi pripad pre zrusenie trati, kedze ta isla uplne paralerne k metru. takych trati bolo zrusenych pri vystavbe metra viac

to istr 30 resp 31, logicky zaniknu az predlzia U6 do stammersdorfu

67 sa nebude rusit, len bude operovat v skratenom rezime, a zase az po predlzeni U1 ... cize toto su logicke kroky. naco si zvysovat running cost dalsou tratou, ktoru nevyuzivam.
videl si ako pekne zrekultivovali trat do leopoldau ?
Re #106131 Ike: treba poznat realie potom by to vyznelo inak. tam kde jazdila 21 bolo tych domov ozaj malo, tam je skor vyhadzovanie penazi dat metro, ale jedine pochopitelne vysvetlenie je stadion a EM ..
a na doplnovanie rychlovytahu su tam busy a tie stanice nejsu az tak daleko ..
Re #106134 Majo: bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny ..
Majo