Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #106127:
nez sa dostane U2 na druhu stranu este bude stanica Donaumarina. obytnych domov je tam relativne malo. to ze sa kusok prejdu sa nic nedeje.

s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna

clankove busy su vytazene nez si zvyknu a nez otvoria aj stanicu donaumarina.

trat do leopoldau je este lepsi pripad pre zrusenie trati, kedze ta isla uplne paralerne k metru. takych trati bolo zrusenych pri vystavbe metra viac 😉 je to logicke. ked mas metro naco este elinu ?

to istr 30 resp 31, logicky zaniknu az predlzia U6 do stammersdorfu 😉

67 sa nebude rusit, len bude operovat v skratenom rezime, a zase az po predlzeni U1 ... cize toto su logicke kroky. naco si zvysovat running cost dalsou tratou, ktoru nevyuzivam.

videl si ako pekne zrekultivovali trat do leopoldau ?

Re #106131 Ike: treba poznat realie potom by to vyznelo inak. tam kde jazdila 21 bolo tych domov ozaj malo, tam je skor vyhadzovanie penazi dat metro, ale jedine pochopitelne vysvetlenie je stadion a EM ..

a na doplnovanie rychlovytahu su tam busy a tie stanice nejsu az tak daleko ..

Re #106134 Majo: bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny ..
Reply on: Ike #106173:
Čo je to preferovaná trať? Kto by cestoval po trati, po ktorej trvá cesta asi tak dvakrát dlhšie ako autobusom a skončí to v bočnej uličke?
Reply on: Beus #106164:
No, ja to vidím PRESNE naopak.
Reply on: Beus #106157:
Pozoruhodná myšlienka. Tá súčasná komunikáciahádam nie je paralelná s hladinou (nejaké promile spádu riekyzanedbám). Kto pozná dopravné riešenie pražských náplaviek, vie, že je to veľmi dobré riešenie. V prípade veľkej vody (t. j. raz za pár rokov) sa po náplavke proste nejazdí.
Reply on: Beus #106152:
Ehm, keď do rozpočtu DPB ide len ČASŤ príjmov z reklamy, tak to náhle nie sú peniaze?
Reply on: Beus #106138:
Nejlepšie by bolo nevenovať sa sociálnemu inžinierstvu a nekafrať ľuďom do ich lenivosti.
Reply on: Martin Fundárek #106113:
Nemôžem súhlasiť. Somorja už bola papierovo zrušená a ešte by bola drezínou zjazdná.
Reply on: 810zssk #106111:
A to je čo za hovädzinu? Načo by ti bola zrušená trať?
Reply on: hoppusmark01 #106092:
Nie si ty náhodou brat domovníka z Fosterovej 14? To čo si tu nabľul za tých pár dní, čo som tu nebol, je pozoruhodné.
Reply on: S499.1023 #106168:
lebo nebola preferovana... bolo ju potrebne obnovit nie znicit...
Reply on: hoppusmark01 #106077:
Toto tvrdenie máš podložené čím?
Reply on: S499.1023 #106161:
Áno, uznávam že je to hyperšoto nápad, ale hovoril som len o jeho (možno) rentabilite, nie že by sa to hneď aj malo realizovať, stále to bolo položartom 🙂
A na koľajovom prepojení za 98 minút sa mi nepáči práve to, že existuje tuším raz alebo dvakrát za deň, čo je dost nepoužiteľné...a 98 je stále o 23 viac než 75, za ktoré je tam autobus, ktorý ide rovnako centrum-centrum. Železničné prepojenie BA-NR je vážne trasované trochu nevhodne aby bolo konkurencieschopné...
Reply on: hoppusmark01 #106065:
U2 NEJDE v úplne rovnakej trase. Ty máš celé myslenie prevrátené, čo?
Reply on: Ámos #106043:
Tentokrát výnimočne plný súhlas. Zlošuk je na "přesdržku".
Reply on: Ike #106035:
Prečo po tej výbornej trati do Somorje nikto necestoval?
Reply on: Beus #106164:
Nemyslel to on ironicky?
Reply on: Majo #106028:
Jojo, ani kilometer z trate, ani muža zo závodu. A nekritický priaznivec MHD je jedným z jej najväčších škodcov, aj keĎ nie je sám schopný si to uvedomiť.
Reply on: 810zssk #106024:
Malé, sprosté, zakomplexované decko. "Nič v zlom" ale oko za oko - bodaj by to bola tvoja babička, kreténik omrznutý.
Reply on: S499.1023 #106158:
No, neviem, ale od Teba by som túto reakciu nečakal... Jednak, doteraz tá nekoordinácia nevadila, a to tam toho zas tak veľa nepribudlo, a dvak ju nie je príliš s čím koordinovať... Nehovoriac o tom, že je výhodnejšie nechať chvíľu stáť IAD, kým prejde električka, ktorá v tých končinách zasa až tak často nechodí, než nechať stáť tú električku desiatky sekúnd, kým prejde vzduch, čo má zelenú, len preto, aby mala IAD zelenú vlnu...
Reply on: Max #106022:
Hlavne keď v priemyselnej oblasti už skoro nič nie je... Omnoho väčšia škoda je v Brašove trolejbusov...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.