Reply on: Beus #105909:
Som zásadne proti socializmu typu "určovania kvót". Nie že by ste boli radi, že sa predalo čo najviac reklamnej plochy....Inak cena reklamy obsahuje aj náklady na odstránenie reklamy, takže ak ostávajú v premávke vozidlá s olúpaným lakom, je to problém bordelu v DPB a nie reklamy.
Označujem Ťa zasocialistu aspiatočníka. Kde je do prdele v reklamnom nátere popretý človek a ľudskosť? Nepreháňaš to s tým šotoušstvom?
Naozaj ti prekáža, že si nútený voziť sa vo vozoch s celovozovou reklamou a neprekáža ti, že si nútený voziť sa v polorozpadnuých vrakoch?
Majo
Re #106130 hoppusmark01: "paralelne vedenie metra a elektricky je nehospodarne" - to je absolutny, ale absolutny nezmysel, ale aj keby, ta trat 21-ky nejde stale pralelne s U2, su tam odlisne useky. Ak by to spravili podla mojho navrhu v #106067, paralelny usek s metrom by nebol, a sucasne by sa nahradila jedna vytazena autobusova linka elektrickovou. Inak o tom, aky nezmysel je tvrdenie "paralelne vedenie metra a elektricky je nehospodarne" svedci mnozstvo prikladov z historie, spomeniem napr. Budapest. Spravidla zvykne dopadnut zrusenie elektrickovej trate a jej nahrada metrom takto: aby električková trať nezaberala priestor a nebolo potrebné ju udržiavať, zruší sa a nahradí ďalšími pruhmi pre IGK. Po čase (po upadnutí počiatočnej eufórie z metra) ľudia začnú frfľať, že musia chodiť ďaleko na stanice, výjde sa im teda v ústrety a zavedie sa autobusová linka viac-menej súbežne s metrom na lokálnu obsluhu. Po čase však zistia, že autobus musí stáť v zápachach, a preto sa ľudia k stanici metra odvezú radšej autom (v zápche sa predsa len príjemnejšie sedí v aute, než stojí v autobuse, hoci každé auto zápchu len zväčšuje). A až pri striekaní BUS-pruhov (ak sa ich vôbec podarí presadiť) si všetci začnú trieskať hlavy, prečo tú električku vlastne zrušili.