nez sa dostane U2 na druhu stranu este bude stanica Donaumarina. obytnych domov je tam relativne malo. to ze sa kusok prejdu sa nic nedeje.
s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna
clankove busy su vytazene nez si zvyknu a nez otvoria aj stanicu donaumarina.
trat do leopoldau je este lepsi pripad pre zrusenie trati, kedze ta isla uplne paralerne k metru. takych trati bolo zrusenych pri vystavbe metra viac je to logicke. ked mas metro naco este elinu ?
to istr 30 resp 31, logicky zaniknu az predlzia U6 do stammersdorfu
67 sa nebude rusit, len bude operovat v skratenom rezime, a zase az po predlzeni U1 ... cize toto su logicke kroky. naco si zvysovat running cost dalsou tratou, ktoru nevyuzivam.
videl si ako pekne zrekultivovali trat do leopoldau ?
Re #106131 Ike: treba poznat realie potom by to vyznelo inak. tam kde jazdila 21 bolo tych domov ozaj malo, tam je skor vyhadzovanie penazi dat metro, ale jedine pochopitelne vysvetlenie je stadion a EM ..
a na doplnovanie rychlovytahu su tam busy a tie stanice nejsu az tak daleko ..
Re #106134 Majo: bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny ..
Pozoruhodná myšlienka. Tá súčasná komunikáciahádam nie je paralelná s hladinou (nejaké promile spádu riekyzanedbám). Kto pozná dopravné riešenie pražských náplaviek, vie, že je to veľmi dobré riešenie. V prípade veľkej vody (t. j. raz za pár rokov) sa po náplavke proste nejazdí.
Áno, uznávam že je to hyperšoto nápad, ale hovoril som len o jeho (možno) rentabilite, nie že by sa to hneď aj malo realizovať, stále to bolo položartom
A na koľajovom prepojení za 98 minút sa mi nepáči práve to, že existuje tuším raz alebo dvakrát za deň, čo je dost nepoužiteľné...a 98 je stále o 23 viac než 75, za ktoré je tam autobus, ktorý ide rovnako centrum-centrum. Železničné prepojenie BA-NR je vážne trasované trochu nevhodne aby bolo konkurencieschopné...
Jojo, ani kilometer z trate, ani muža zo závodu. A nekritický priaznivec MHD je jedným z jej najväčších škodcov, aj keĎ nie je sám schopný si to uvedomiť.
No, neviem, ale od Teba by som túto reakciu nečakal... Jednak, doteraz tá nekoordinácia nevadila, a to tam toho zas tak veľa nepribudlo, a dvak ju nie je príliš s čím koordinovať... Nehovoriac o tom, že je výhodnejšie nechať chvíľu stáť IAD, kým prejde električka, ktorá v tých končinách zasa až tak často nechodí, než nechať stáť tú električku desiatky sekúnd, kým prejde vzduch, čo má zelenú, len preto, aby mala IAD zelenú vlnu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023