Reply on: drink #100508:
? ? ? spôsobí.. ale to nevadí, aj teraz sa jazdí len v ľavom pruhu lebo v pravom sa parkuje.. Aj tak je to ale oveľa lepšie ako predtým.. Odkedy sú tam tie stĺpiky, tak sa dá aspoň prejsť po chodníku v celej šírke.. Predtým autá zablokovali nie len chodník, ale aj pravý pruh keď sa snažili zaparkovať..
Kami
Prezentujes tu dualitu "oploteny vykop" vs. plytky tunel. Zdruzena investicia je sposob, ako zapojit stat do budovania NDS v BA. Cize mesto postavi usek po Bosakovu, stat zvysok po Janikov dvor. Ziadne bud, alebo. Trat musi byt taka, aby vyhovovala obom stranam. Pokial by v PE mala byt obycajna elektricka (rychlost do 60 km/h), uplne postaci otvorena trat so zatravnenym zvrskom. Bez plota.
Z toho co presadzujes vyplyva ina dualita. Bud bude NDS v planovanej trase A a B, alebo sa ten system NDS zavrhne a nahradi ho vlak. Tento vlak zaberie 2 trasy planovaneho NDS (stred petrzalky a usek Pribinova - Trnavske myto), ale nijako neriesi sucasne radialy a ani ich v buducnosti riesit nebude. Taketo riesenie nie je dobre.