Ludia, prestante reagovat na isteho šéfdomovníka. Diskusia s clovekom co trvalo odmieta vybudovat kvalitne, rychle a komfortne spojenie so sedem pomerne atraktivnymi lokalitami (Dubravska, Racianska, Vajnorska a Ruzinovska radiala, centrum, Hlavna stanica, Nivy s prestupom na Einsteinovej) preferuje jedno jedine spojenie a trvalo to presadzuje nema zmysel.
Nereagujte na neho a nechajte ho somrat si. Tato diskusia nema zmysel.
Preco? Lebo je tam totalne zla dopravna situacia. V danej lokalite mam trvaly pobyt a v podstate tam aj byvam a viem ako to tam vyzera ked su hokejove zapasy. Nova hala to neriesi - lebo nekolabuje len staticka doprava a ta bude riesit vlastne len tu. Skratka je tam chaos, lebo doprava na tom nie je prave najlepsie ani bez naporu hokejovych fanusikov.
A teraz sa presunme do toho ako to teoreticky bude vyzerat o 3 roky. Bude stat Lakeside Park, Tri veze (211 bytov), v Koloseu s 800 parkovacimi miestami uz budu byvat ludia a na hokej sa bude snazit dostat vyrazne viac ludi ako dnes. Ta doprava proste skolabuje, cela lokalita je casovana bomba.
Prosim vas, vysvetlite mi niekto, ako bude predĺžená Tomášikova až po Račiansku? Vedel som o tomto zámere, ale nemám šajnu akým spôsobom. To cez Zátišie, Hattalovú a Pluhovú? To akože po teréne, alebo na estakáde? Ak po "zemi" tak je tam miesto? Dik za odpoveď. A neviete aj náhodou aj niečo o predĺžení odbočovacieho pruhu z Ružinovskej doprava na Tomášikovú? L 78 tam často trčí kôli autám čo idú rovno. A aj v špičke je to tam podľa mňa zbytočne upchaté. ?
Koloseo a Lakeside park su na Tomasikovej, ktora sa ma predlzovat na Raciansku. To by mohlo ciastocne odbremenit Bajkalsku.
Ja nevravim, ze ta doprava tam nie je husta ale urcite nekolabuje. Tie dni ked bola Roznavska a Vajnorska kazdy den upchate su uz davno prec. Ci sa nevratia zalezi od investorov a magistratu.
ale okrem ineho je tam totalne upchana Bajkalska, budu tam tri veze, koloseo, lakeside park (ci center?), hokejovy stadion ne nedostatocny, je tam komplikovany pristup, nie su parkovacie miesta...
ale netvrdim ze by som bol proti rekonstrukcii tych sportovisk, no je to zalostne...
Preco zacinat budovat sportove centrum na novom uzemi, ked uz stoji na Tehelnom poli. Je tam futbalovy Slovan, ktore stadion by mal byt NFŠ a mozno budu nanom hravat vsetky tri BA 1.ligove kluby. Je tam NTC. A je tam aj hokejovy Slovan. Cez cestu su Pasienky, Mladost, atleticky stadion... Vacsina z toho v zlom stave, ale to sa da zmenit.
Americke mesta, su uplne inak koncipvane mesta a porovnanie s europskymi podmienkami nie je vhodne si myslim.
ano je to moj nazor a prezentoval som svoju predstavu... narozdiel od teba co kategoricky odmieta elinu, nic konkretne nepredstavil (ani vizu) a vlastne proti eline ani nic nema...
zhrniem cely tvoj nazor na elinu.... je to ako keby som mal cucoriedkovu zmrzlinu a jahodovu zmrzlinu... a poviem ze jahodova je super a cucoriedkova je naprd lebo je studena...
proste nevyhody co uvadzas pri eline su rovnake ak nie vacsie pri tvojom vlaku...
elinu ako nosny system BA som v mojej viziu urcil preto, lebo ju povazujem za vhodnu na kratsie vzdialenosti... vlak sa totiz na kratkych vzdialenostiach sprava totiz rovnako, ak nie horsie (akceleracia, brzdenie + prestavba siete)
v prvom rade nechapem svetelnym krizovatkam, ktore su "nastavene" na zelenu vlnu a pritom tam maju chodci dopytove tlacitko, to ma nejaky vyznam? tym ze si chodec stlaci dopyt, narusi zelenu vlnu a potom nasi chodci - 90% najprv stlaci dopyt, potom sa pozrie a vidi ze moze prejst... prejde na cervenu a potom auta stoja na cervenej a chodci, s ktorych su vsetci uz za krizovatkov maju volno ?
ale aj tak si myslim ze sa ten stadion mal postavit napr miesto vajnorskeho letiska, mohol byt na viacero ucelov, popripade to mohol byt komplex viacerych stadionov a boli by tam aj hotely... viem ze prenajom by bol pre HC slovan asi drahy, ale zas, ked maju 500sk vstupenky, tak asi s peniazmi problem nemaju urcite by to naslo vyuzitie... to je zial smutne ze v BA sa rusia sportoviska sice som cital kdesi v BN ze sa maju stahovat na periferie, co by bolo super, ale akosi sa tak nedeje...
Amos, ved si bol v USA a vies ako tam maju riesene stadiony NHL? su sice vynimky, napr Madison Square Center, ale vacsina tych stadionoch je bud na periferii, alebo v administrativnej casti, s obrovskym parkoviskom a prilahlymi centrami volneho casu, hotelmi... nakoniec tak bola aj vacsina stadionov na MS
e #100073 mój, ale ty tu nikomu nemusíš vysvetľovať čo je to rýchlosť. A tá rýchlosť je len jedným z tisícov aspektov pri pomere VHD/IAD. No a teraz tým čo chceš povedať ? Že ten tvoj vlak tam na tej trati bude rýchlejší ako električka ? A že to ním hlavne bude rýchlejšie ? Hej ? Tak to by som sa pozrel.
Ešte niečo ty pravobrežné centrum. Vy ste sa v tej Petržalke trochu zbláznili. "Husté" miesta tam rozhodne budú. Práve preto, lebo obyvateľmi budú zväčša noví Petržalčania a celá tá električka sa vlastne nestavia pre takého papučového paneláka. Ako správne tušíš, je to špinavá konšpiračná hra, vznikajú už hotové klany slušného cestovania chtivých prisťahovalcov. Električkou sa títo zakuklenci aj s hŕbou kancelárskych krís chcú napojiť na existujúcu električkovú sieť. Nejeden z nich trúfalo zoberie aj ten posledný kus betónu čo si ty naplánoval na tunel. Celé to znamená, že títo vlezlíci sa chcú z Petržalky dostať aj inam ako vlakom na Nivy a na Trnavu. Neslýchané Správne tušíš, že treba urobiť podpornú trolejbusovú vetvu. Lebo ďe sa dostanú s trolejbusom cez ápôlô ? Keď nerátam Prievoz a Dolné Hony zase na Nivy a cez Miletičku na Trnavskéé, že ? Úžasné.
A je to aj o tom, že keď budú mať čokoľvek jednu, dve zastávky ďaleko, použijú električku. Aj podľa mňa je to tak hrôzostrašné.
Jój a ty čo dávaš ? "dopravne riesenie sa prisposibuje situacii a nie naopak (ako navrhujes - postavime elktricku a potom dobudujem evsetko okolo)."
Ty si už dobudoval. Okrem toho, že som nikdy nič podobné nenavrhol tu obhajuješ územné plánovanie a zároveň kričíš po prispôsobovaní situácii ? Tak si to skús, mudrlantko. Som zvedavý ako ďalej budeš vymýšľať prečo to, čo bude vyhovovať väčšine nejde.
Ty čo si keď píšeš čo je v poriadku zbúrať ? Najmä keď nevieš, ktorá budova je pôvodná všakáno ?
Ak jediným dôvodom likvidácie funkčnej nástavby je pohľad na novú fasádu starej staničnej budovy, tak sa pýtam na to, čo s ňou (funkčne) spravíte ?
Nová budova je vizuálne aj riešením obdivuhodnou stavbou, najmä pre tých, ktorí by si dokázali predstaviť jej rekonštrukciiu. Tentoraz nie preto, že sa nutne musí. Pre funkcie bude mať likvidácia prístavby len ak tak negatívny dopad, pozitívum to určite nebude, namá byť v čom. Pre nezrovnaných naháňačov ege možno. Nič som nepostavil, mám len kopec kecov a podporím nejednu demoláciu. Ideálny spooollluobčan. Navyše totalitár, čo by najradšej prepisoval dejiny. Pfuj.
Zapasy Slovnaft extraligy koncia po dopravnej špičke. Doprava v Okoli kolabuje hlavne z dôvodu narazovosti a nizkej priepustnosti okolitych ulic. Ako Jegeho (ktorá sa využíva na parkovanie) tak aj Odbojarov, su uzke ulice, ktoré takyto napor nikdy nezvladnu. Vyjazdy z podzemnych parkovisk na Trnavksu a Bajkalsku by mohli byt o nieco inom. Ale opakujem. Nie je nic jednoduchsie ako dat na vyjazdy semafor s dodatkom jedno auto na jednu zelenu a pomaly ich pustat.
Re #100369 stevo: je to preto, ze magistrat nema inteligentne riadenie CSS. Aj napriek tomu, ze krizovatky maju senzory, pocitac zevraj nedokaze riadit krizovatku tak aby smery, na ktorych nikto necaka neotvaral. A pri CSS si treba uvedomit aj velmi oblubenu prax Bratislavcanov na krizovatkach, ktory si stlacia dopyt na prechode a hned aj pokracuju dalej na cervenu. Potom, ked uz je chodec davno prec radic pusti smer, ktory nie je kolizny s danym prechodom. Pusti ho aj vtedy ak tam ziaden chodec nestoji, kedze uz bol v systeme navoleny.
Cize zase si vychadzal hlavne zo svojho zelania, aby elina bola hlavnym subsystemom v BA a tejto poziadavke si prisposobil vsetko ostatne.
Re #100360 enumaelish: Samozrejme, ze si kladol zle otazky, tvoje otazky smerovali k vopred danej odpovedi, nebola vybrata reprezentativna vzorka a vysledkom nie je dopravny prieskum, ktory by dal relevantnu odpoved o dopravnych prudoch.
Combino pro Budapešť stálo v přepočtu 112 milionů Kč. ULF je nejdražší tramvaj na světě, proto mě překvapuje cena pro Oraderu. Rád bych znal výkony motorů a výbavu. O ceně ULFů pro Vídeň se psalo už mnohokrát a vždy se pohybovala kolem 150 milionu Kč. Pokud i představitelé DP Mnichov tvrdí, že by ULF rádi, ale je nad jejich finanční možnosti, rád bych věděl, co za cenou "oradera" stojí?
Amos, neviem kto si, ale z prispevkov sa mi zda, ako keby si bol nejak blizko magistratu. Preto sa Ta skusim spytat, ci uz u nas v BA niekde funguju inteligentne CSS a preco !nová! CSS pri Technopole dlho-dlho pusta imaginarne auta, pokial zdrzuje BUSy?
Mozte mi aj ini odpovedat ak o tom nieco viete. zaujima ma to.
o to horsie... myslim ze ako hokejova velmoc by sme mali mat v hlavnom meste poriadny stadion poriadne zabezpeceny... nie na tom kusku, kde kolabuje doprava v spicke... nieto pri zapase slovnaft extraligy
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
ale aj tak si myslim ze sa ten stadion mal postavit napr miesto vajnorskeho letiska, mohol byt na viacero ucelov, popripade to mohol byt komplex viacerych stadionov a boli by tam aj hotely... viem ze prenajom by bol pre HC slovan asi drahy, ale zas, ked maju 500sk vstupenky, tak asi s peniazmi problem nemaju
Amos, ved si bol v USA a vies ako tam maju riesene stadiony NHL?