Reply on: Marcelllooo #100395:
Električka NIE JE ekvivalent autobusu.
Električka môže spĺňať úlohu NOSNÉHO SYSTÉMU, len musia byť na to vytvorené podmienky.
Bratislava NIE JE tak veľká, aby jej malé centrum malo byť tak obrovskou prekážkou.
Ja sa stále pýtam, ako je možné, že električka ako NOSNÝ SYSTÉM v iných mestách funguje spoľahlivo?
Pretože sú v nich vytvárané na to podmienky. Tu, však, namiesto toho, aby nejaký slávik tlačil na rázne riešenie, ako tlačí vo svojej domovine, stále hovorí, ako sa to v Bratislave nedá a ako nie je vôľa.
Tak ako ty chceš pre svoju Petržalku kvalitný koľajový systém a aj ho presadzuješ, prečo mne (napríklad) to právo presadzovať vo Zvyšku Bratislavy niečo dobré nerešpektuješ a odsúdiš argumentom pomalej električky?
?
Marcelllooo
Re #100402 enumaelish: Ved prave - tato otazka je zavadzajuca. Ked uz dotaznikova metoda - potom nieco taketo: Kde pracujete a kde chodite za zabavou? Ako by ste sa tam dostali najlahsie?
Ty si nepochopil este principy dopravneho planovania a organizacie dopravy. A uz vobec si si nenastudoval planovany oploteny vykop stredom Petrzalky.
Re #100406 Ámos: Eliminacia rizik, cili manazment rizika, je priebezna a sustavna cinnost smerujuca k potlaceniu mozneho ohrozenia cielov a zaujmom.
Re #100409 Ámos: Poviem to naopak, poviem stavby, ktore sa daju priradit k modernej a kvalitnej architekture a ten zvysok je jasny, resp. sa nan mozes este opytat. Takze moderne a na urovni su centrala VUB, NBS, centrala Tatrabanky, SLSP budova na Hodzku, centrala SP Allianz, Novy most, Most Apollo, SNG a nic ma uz viac nenapada.
Re #100410 Martin Fundárek: Je evidentne, ze sa vyjadrujes nie zretelne a nie so znalostou projektu.
Ostatne otazky uz boli zodpovedane.
Re #100420 Quakeman: Plne s tebou suhlasim, ze vela ludi ani netusi o com je projekt elektricky do Petrzalky. Ucastnici tohoto fora su toho najsamlepsim dokazom.