Ferro: to vies, to by sa potom autickarskej lobby na magistrate tazsie jazdilo po kolajniciach do polusu...
Posuvat to uz asi nebudu, to je moc narocne. Co sa tyka vyhybiek, tak su celkom nove, vyzeraju dobre, ako Spectre popisal. Ale zrejme bude uplne novy traingel odbocky na ZSTNM. Symetricke vyhybky asi pojdu prec (jedine v BA) a nahradia sa klasickymi. Triangel bude taky, aby vozy odbacajuce od ZSTNM k Polusu isli priamo po vyhybke a potom do odbocky. Cize tam budu vyhybky PRAVE miesto symetrickych. Skoda. Este k tomu auto, co tam vletelo do trate. Bol to dajaky vidlak z nejakeho lochu niekde na riti Slovenska a chcel si cestu skratit po kolajniciach. Stopy na panely (vytecene chemikalie) neznacuju ze tam vpalil minimalne v 40 km/h. Hehe, tie sracky co mu vytiekli pekne vycistili kolajnice od hrdze.
Tak mu treba, sedlakovi jednemu!!! A takto to bude vyzerat, ked sa tam spravi trat so zatvorenym zvrskom, kazdy idiot sa tam bude predbiehat a tocit kde sa mu zachce. Potom aby nejakej tramvaju zahadne nezlyhali brzdy. Ja by som ho odpalil, keby som isiel na dojazd bez ludi. Nech sa pre mna za mna aj vola Schuster. Keby sa mi tam chcel predo mnou otacat a ja by som mal naslapnutu jazdu tak by som sa ani neunuval pustit ju... Potom by sa uz naucil ze tam nema co robit. Ciara je dost siroka.
Vystupili sme na Hodzovom nam. a cakali par minut na nocaky. Vsetky mali meskanie 3< minuty
a stalo sa zopar trapasov. Prvy bol ten Ferkov, druhy som sposobil ja, ked som omylom nastupil do 513 ani neviem preco a potom sme na Kolarku museli bezat cez park na hornu zastavku, kde sa zcista-jasna objavila 510 (hrdzavy-deravy serbel 4509). Prve co nas napadlo - dobre, ze nam neusla 515. Podakovali sme sa vodicovi ze na nas cakal, hoci sme nebezali za nim a zacali sa rozpravat. Medzitym sa 4509 zvrtol cez dvojitu ciaru a v klbe mal tak asi 130° uhol (standard=180
). Bohuzial, na otocenie mu to nestacilo a tak zacal cuvat, zrazu bolo pocut len vrrrrz a hned zastal. Vtedy vodicovi asi nebolo vsetko jedno, pretoze Ikarus mal v klbe uz takmer pravy uhol
, no uz bol dostatocne vycuvany a otocil sa. Isli sme sa vybuchnut od smiechu a cakali sme ze sa rozpadne, nakolko je to fakt uplne zhnity voz (staci si pozriet fotky jeho dvojnika 4506 pred rekonstrukciou ). Tak sme si pockali este nejaku tu minutku na 515 a dosiel nam jeden z najlepsich vozov, minimalne z najlepsich Karos, 4207. Vodic bol zjavne na linke prvy krat, pretoze sme vynechali 2=< zastavky (padali aj hrube nadavky). Pokial ma robit 515-ka aj slucku na Rybnicnej, tak tu sme vynechali tiez, lebo zopar ludi chcelo na tej zastavke (Rybnicna) vystupit (len neviem ci tam tu slucku robi, alebo nie, jednoznacne je tam zastavka a tu vynechal a isiel rovno (a ak tu slucku robi, tak sa tam cakajuci ludia 515-ky v tu noc nedockali)). Pri Masokombinate sme za blyskania spoza Karpat s Matom spravili nejake fotky a pobrali sa s5. Vodicovi som dal znamenie na Racianskej ulici dva bloky pred zastavkou Ursinyho a na moje prekvapenie, vodic mi zastal priamo pred vchodom na Okresne riaditelstvo Policajneho zboru. Chudak, asi fakt nevedel kde ma zastavky...
)

)