Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milannco #84690:
tak tak... ?
zdravím, rád by som upozornil, že na z. Dvory je CP L59 (smer rača) akýsi divný, je tam uvedená o 3 min. kratšia jazdná doba (23 min.) vzhľadom na to že úsek Pionierska - ŽST Vinohrady má byť 0 min. (čo nie je možné stihnúť) ? je to chyba alebo zastávkové CP sú iné ako tie na webe??neviem či je to tak aj na iných zastávkach, videl som to akurát včera na Dvoroch.
Reply on: Valec #84691:
Prínos by bol v tom, že by nemusel chodiť schotouschiť do Viedne ? .
Reply on: hoppusmark #84687:
Nie. Schotousch si preto, že chceš vymieňať T3 za E6, čiže za technicky zastaralejšie vozidlá. A oháňaš sa tu nezmyselnými argumentami.
Ešte raz sa pýtam: ČO by sme získali tým, že by sme sa miesto T3 vozili v E6? Teda okrem tých výhod, že by sme mohli liezť do vyšších schodov, mohli by sme sa v užšom voze viac tlačiť a mohli by sme sa kvôli zastaralej regulácii pohybovať viac prískokmi?
Reply on: hoppusmark #84688:
To čo je za argument že "nemuseli by sme sa voziť v T3". A v čom by bol prínos, keby sme T3 vymenili za E6? ?
Reply on: C734.00 #84689:
ja už hej, ale už si nepamätám od koho ?. To bol ten poobedný Samsung?
počuli ste o nehode autobusu pri Senci?
Reply on: S499.1023 #84686:
Čo by sme získali... nemuseli by sme sa voziť v T3. Nízkopodlažnosť by sme tým nezískali, to je pravda.. Ale zrejme ju mať tak skoro aj tak nebudeme..
Reply on: S499.1023 #84686:
Zrejme si to myslíš odvtedy, odkedy sa diskutuje o náteroch.. Za to, že si myslím, že LBC je otrasný náter, nie som schotousch...
Reply on: hoppusmark #84679:
Nebudem to analyzovať. Kedysi som mával dojem, že píšeš dosť inteligentne a k veci. Teraz sa z teba vykľul schotousch par excellence.
Nehovoril som o veku vozidiel ale o ich koncepcii. Čo by sme nákupom vyradených viedenských vozov získali?
Reply on: miso1234 #84673:
Neuveriteľné žvásty. To je tak, keď začne niekto zo správnych podkladov vyvodzovať nesprávne závery.
K téme Devínske jazero: lokalita, kde sa nachádza železničná stanica, sa nachádza na území Bratislavy, mestskej časti Devínska Nová Ves.

Dopravné značky D 54a obec a D 54b Koniec obce neoznačujú začiatok a koniec katastrálneho územia obce, ale len oblasť, v ktorej je platí maximálna povolená rýchlosť v obci.

Pre úplnosť, Bratislava má 17 mestských častí a 20 katastrálnych území. K.ú. sú väčšinou totožné s územím MČ, výnimkou je Ružinov (k.ú. Ružinov, Nivy, Trnávka) a Nové Mesto (k.ú. Nové Mesto, Vinohrady).

Domáca úloha: naštudovať hranice mestských častí, tak aby každý poznal, kade vedie hranica jeho MČ 😉
Študijný materiál: Územný plán hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - Grafická časť - Priestorové usporiadanie a funkčné využitie územia – komplexné riešenie, hranice sú fialovou prerušovanou čiarou (viď legenda):
http://www.bratislava.sk/soubory/700000/4063753%5F2%5F1Priestorove%5Fusp.pdf
Reply on: Vladimír #83948:
ozaj a koľko môže stáť (resp stojí) taký hlásič zastávok montovaný do rekonštruovaných električiek a trolejbusov v BA?
Reply on: hoppusmark #84680:
este mi prosim povedz ako si dosiel na cislo 16mld. len tak z brucha?
Reply on: hoppusmark #84679:
takze navrhujes menit 25 rocne vozy 22 rocnymi? a to je naco dobre? ja viem, ze BA nema na nove elektricky ale naco kupovat viedenske elektricky, ktore by mali velke problemy so zaradenym do beznej premavky v Bratislave...
Reply on: hoppusmark #84679:
aby som doplnil to číslo: na obnovu všetkých električiek potrebujeme cca 16 mld. Sk... ?
Reply on: Ámos #84678:
Vieš, ono to s obnovovaním vozového parku električiek bude o dosť väčší problém ako s obnovou autobusov alebo trolejbusov..
Ak by sme teraz chceli vymeniť všetky električky za nové, potrebovali by sme niekoľko miliárd korún..
Ak nedokáže mesto obnovovať ani len autobusy, ako dokáže obnoviť električky???

Ináč tieto viedenské električky (ehm..vozne metra) sú síce staršie ako naše T3, ale boli vyrobené oveľa kvalitnejšie, neporovnateľne oproti T3.. Takže zohľadniť len vek je trocha blbosť..
O údržbe ani nehovorím..
?
Reply on: hoppusmark #84590:
a tebe uz nacisto???

Re #84615 Mikimaus: hej tak menme stare vozy este strasimi...

Re #84621 miso1234: uz si niekedy soferoval, ked si tak vehementne proti svieteniu? Moje skusenosti su take ze aj za krasneho jasneho dna vozidlo so zasvietenymi svetlami vzaregistrujem v dialke skor...
Reply on: miso1234 #84673:
A ešte jeden zaujímavý postreh z toho článku. Vraj niektoré automobilky vyrábajú autá na spôsob pouličného osvetlenia, ktoré sa vraj zapne podľa svetelných podmienok. No len aby si nezobrali príklad s toho nášho, lebo som si nevšimol, že by to u nás nejak fungovalo. O piatej príde búrka tma ako v rohu a osvetlenie nesvieti. To radšej svietiť celý deň ako nesvietiť ani za tmy. ?
Reply on: Peon #84672:
mas pravdu... ale co si vsimam velmi si tu mylite 2/3 pojmy...

vsetky tri sice moze byt nahradene pojmom "obec" co je ale zavadzajuce lebo
1. zastavane uzemie
2. uzemie z hladiska zakona o pozemnych komunikaciach v ktorom platia dane pravidla
3. katastralne uzemie

1. a 2. je na slovensku takmer totozna... ono kazda jedna obec na slovensku ma vymedzene katastralne uzemie... je to uzemie kde vsetko patri pod spravu danej obce... ako priklad uvediem katastralne uzemie DNV ktore hranici s katastralnym uzemim Dubravky, Devina, Lamaca, Zahorskej a katastrami inych obci okresu Malacky.

V tomto katastralnom uzemi sa nachadzaju sidelne jednotky, komunikacie atd... sidelne jednotky tvoria zastavane uzemie tiez nazyvajuce sa obec... obcas dojde k tomu ze toto zastavene uzemie nie je celistve - je rozdelene ale v jednom katastri...
Obcas su tie casti tak daleko odseba ze by bola blbost z dopravneho hladiska nechat medzi nimi rychlost ako v obci, lebo sa v zastavanom uzemi nenachadzaju...

Devinske jazero je ten pripad 🙂 este ma tu vysadu ze historicke pomenovanie zhluku chatiek zasahuje aj do katastrov inych obci ako DNV...

a tabulka koniec BA je v Dubravke stale a je to ok 🙂 tam kde je ta tabulka nekonci ani katastar Dubravku, ani nezacina kataster DNV 🙂 proste tam konci zastavane uzemie a nie je dovod na obmedzenie...

v skutocnosti je hranica medzi katastrami Dubravky a DNV v miestach zeleznicneho nadjazdu

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.