Reply on: S499.1023 #90715:
http://www.trainweb.org/tubeprune/tractioncurr.htm#Why 4 Rails?
Tu som sa dočítal že "Firstly, it was originally required by the government to limit the voltage drop along the line to 7 volts. This was intended to reduce problems caused by stray currents causing electrolysis affecting utility pipes and cables."
Ja som tomu pochopil ako zamedzeniu blúdivých prúdov. Samozrejme že nejaké tam ostanú. Ináč je to dobrá stránka, odporúčam pokukať všetkým šotoušom.


aquila
kazdopadne su nejake napady, studie, nacrty, ako aspon docasne kusok zreparovat pristavny most aby sa dal premalovat na 3+3 a aby sa dodrzali dialnicne parametre, tak by ten treti pruh bol viac menej po celej dlzke odbocovaci...
ale kostovalo by to 2-4 miliardy korun.
potom su navrhy, ze sa pocka kym sa postavi R7 a D4, pristavny sa zbura, postavi sa novy 4+4 most, s tym ze na prizemi by okrem zeleznice bola aj elektricka ...
ale to je realne az okolo rokov 2015 az 2020 .. a naklady su dost vysoke..