Reply on: Vladimír #90658:
O tom písal raz Igorko do bratislavských novín, že kupujú lacnejšie výhybky namiesto kvalitnejších a stanovujú si vlastné rýchlosti cez nich ?
Takze teraz je mi to myslim uz uplne jasne
Diky za fundovanu a vycerpavajucu odpoved. ?
anoo vratnik je vsade.
Však ja hovorím o tom, že interval 4 min. je zbytočný, podobne ako 6 min., a keď na 4 min. intervale jazdí sólo a zároveň je niekoľko vozidiel denne nevypravených kvôli nedostatku vodičov, niečo nie je v poriadku.
myslel som ze ta Galvaniho sa hned priecestim napoji na Vrakunsku... ta Vrakunska je v tom mieste dokonca tak zahnuta akoby sa tam s niecim planovalo... este som tam niekde videl tu cestu co ide za Hornbachom... ale az poza Letisko?
tam este treba aj cez Maly Dunaj premostenie
Zvero
L.A. a trolejbusy: neni zly napad, za predpokladu ze uz tie kopce budu realne zastavane. Alebo dat troleje len do kopca a hlavna radiala nech zostane naftova
Ad ekologia: trolejbus je suppa tichy, 0% emisie ale je strasne drahy. To sa tu (už určite) rozoberalo ostatne. A jako brzdit kazdu chvilu pred vyhybkou alebo krizovanim tak to neni bohvie co. Ostatne mame nedostatok autobusarov, na trolejbus treba urcite nejaky este dodatocny papier. To jako keby sme teraz dali vodicom autobusov 40 tis mesacne tak by sa to dalo. Sa divim ze este ma vobec kto na t-busoch jazdit. A vodici si lubia do plynu poriadne dupnut...pozname to.
No a ja osobne by som nakupil autobusy s normou euro 5 - tie maju mensiu emisiu ako CNG vozy. A vobec, urobit do 20-rocneho motora prerabku na CNG so zivotnostou 100000km...ako jazdit na zemny plyn za kazdu cenu..