Reply on: Vladimír #90658:
O tom písal raz Igorko do bratislavských novín, že kupujú lacnejšie výhybky namiesto kvalitnejších a stanovujú si vlastné rýchlosti cez nich ?
Takze teraz je mi to myslim uz uplne jasne
Diky za fundovanu a vycerpavajucu odpoved. ?
anoo vratnik je vsade.
Však ja hovorím o tom, že interval 4 min. je zbytočný, podobne ako 6 min., a keď na 4 min. intervale jazdí sólo a zároveň je niekoľko vozidiel denne nevypravených kvôli nedostatku vodičov, niečo nie je v poriadku.
myslel som ze ta Galvaniho sa hned priecestim napoji na Vrakunsku... ta Vrakunska je v tom mieste dokonca tak zahnuta akoby sa tam s niecim planovalo... este som tam niekde videl tu cestu co ide za Hornbachom... ale az poza Letisko?
tam este treba aj cez Maly Dunaj premostenie
Vladimír
Pre úplnosť ešte treba dodať, že v Prešove nie je kríženie trolejbusového a železničného trolejového vedenia, ale kríženiA, keďže sú DVE.
Re #90648 _ERIC: Vnútrozávodovú dopravu v Slovnafte zabezpečuje SAD Nitra. V ostatnom čase tam jazdil už len jediný Ikarus - č. NR-518BM. Ten bol teraz pre vážnu závadu trvale odstavený z premávky a nahradil ho dvojdverový Ikarus NR-287BE, ktorý jazdil na prímestskej doprave v okolí Nitry.
Re #90650 Zvero: Trolejbus je drahší ako autobus. To je fakt. Ale žeby bol zas "strašne drahý", to sa mi zdá prisilné slovo.
Že bratislavské trolejbusy brzdia pred každou výhybkou je osobný problém bratislavských trolejbusov. Je kopec miest na svete, kde nič také nerobia a robiť nemusia.