Reply on: Ámos #90582:
Otazne je ci, suma co plati VW mestu za L92 do VW je dostatocna aj na kupu novych autobusov alebo nie. Ak nie, potom si myslim ze pre mesto+DPB to nie je az take vyhodne, pretoze mesto trpi nedostatkom dlhych autobusov a v sucasnej situacii si myslim ze je to fakt luxus vyvazat vzduch do VW (dnes poobede o 17:00 som to opat videl).Urcite by som nezavadzal L92 do DNV na ukor obmedzenia L21, pretoze L21 tvori nosnu linku v useku Patronka-AS Mlynske Nivy a v plnej prevadzke ledva ledva postacuje kapacita (neviem co by to bolo, keby mala chodit podla prazdninoveho harmonogramu).
L92 ma stale vyznam, aj ked by chodila len od Tesca Lamac, tvori totiz velmi rychle spojenie v useku Patronka-Mlynska Dolina,Petrzalka Dvory a ... a je naozaj dost vytazena. L83 je dost pomala, ma prilis dlhu trasu, ide viacerymi problemovymi usekmi, takze je odost pomalsia v useku Petrzalka-Dvory - Patronka ako L92.
(moj osobny nazor)
fobust
Dnes som už druhý krát išiel autom z DNV do Apolla. Ráno do práce. Pekne po obchvate. Na Moste Apollo sú zápchy. Síce sa plechová lavína prekvapivo pohybuje vpred, nechcem si predstaviť čo tam bude o 5-10 rokov keď sa tam zrealizujú tie stavby. Socka ostane v zápche tiež. Hurá!!! Pritom na Moste Apollo MALA byť tramvaj, lenže to by súdruhovia zo spoločnosti METRO nikdy nedopustili. Tuposť ľudí ktorí nevidia úplne jasné veci sa im vypomstí už veľmi skoro. Lenže budeme trpieť aj my.