Reakcia na: Viko #2608:
Je zaujímavé, že napríklad pri trati na letisko sú všetky kríženia s električkou zadrôtované. Inak by som povedal, že problém je najmä v tom, že dávate dohromady parciály s trolejbusmi s pomocným pohonom, čo sú dve odlišné kategórie. Pričom pomocný pohon môže byť vec za pár korún, ktorú viac než vyváži napríklad zjadnodušené drôtovanie vozovní.
Viko
Praha - celý nápad na parciály vznikol vtedy, keď sa im orosilo čelo z potrebného počtu izolovaných krížení s električkovými drôtmi. Ikskrát za jednu jazdcu cvičiť so zberačmi je experiment a uvidíme, či po pár rokoch nezmenia názor a nedodrôtujú aspoň niektoré prázdne úseky.
Bratislava - tiež vedia, načo im budú: parciály sa kupujú na dnešné autobusové linky, ktoré majú časť trasy pod drôtmi. Jednoduchý spôsob ozeleňovania MHD.
Žilina - ak by bol plán, že parciály majú nahradiť autobusy, tak fajn. Ale to potom znamená, že ich nebude dosť voľných na zaskakovanie na dnešných trolejbusových linkách pri výpadkoch meniarní. Preto sa snažím naznačiť, že absolútna priorita má byť technický stav infraštruktúry a nie plátanie diery cez nejakú baterku vo voze, ktorá ťa stojí peniaze navyše pri kúpe aj prevádzke - a múdrejšie hlavy než my to vyhodnotili ako neopodstatnené, viď Vladimír.