Reakcia na: URBINO #9893:
Všimol som si, že na tých tabuliach sa zobrazujú len odchody trolejbusov, aj v smere na Kálov, pričom na tejto zastávke zastavujú aj autobusové linky. Neuvažuje sa so zobrazovaním aj odchodov týchto autobusových spojov?
Jozef
České aerolínie (ČSA) 15.7.2004 obnovili takmer po 25 rokoch (28.3.1981) pravidelnú leteckú linku Žilina – Praha. Obnovenia leteckej linky Praha - Žilina a otvorenia terminálu sa zúčastnili aj minister dopravy, pôšt a telekomunikácií Pavol Prokopovič, ktorý vtedy povedal že „bude prínosom nielen pre žilinský región a rozvoj jeho cestovného ruchu, ale aj pre samotné Slovensko.“ Neviem či vtedy (2004) aj prezident ČSA Jaroslav Tvrdík a predseda dozornej rady spoločnosti Letisko, a.s. Žilina George Trabelssie ako aj primátor Žiliny otvárali terminál a linku ako „neuskutočniteľnú chimériu, ktorú si vysnívali hlavne niektorí politici" (skarpo). Asi aj jeden z akcionárov Žilinskej letiskovej spoločnosti, Žilinský samosprávny kraj trpí chimériou, keď povedal, že sa chce „podieľať na významných rozvojových aktivitách, akou je aj modernizácia a rozšírenie služieb žilinského letiska.“ Od budúceho roka sa otvorí druhá linka a verím, že sa nájdu prostriedky aj na predĺženie dráhy.
Žilina mala v minulosti a má aj teraz „šťastie“ na ľudí, že čokoľvek sa v meste budovalo tak sa to muselo negovať a zosmiešňovať. Tak to bolo aj s výstavbou sídliska Hájik, cestným prieťahom I/18 ako aj trolejbusovou dopravou.