Reakcia na: Juraj #4830:
Konecne! TO je argument, ktory som chcel pocut! Mame v podniku autorizovany servis Karosy, tak sa budeme snazit kupovat trolejbus od Karosy! To je relevantny a pochopitelny argument. Keby ste zacal tym, a nie uplne scestnym porovnanim overenosti a odskusanosti vozu, ani by som necekol. Re #4831 Juraj: ak by som si mal (ja osobne) z presovskeho DP vziat priklad a mohol by som si vybrat len jednu vec, z ktorej si vezmem priklad, bola by to tarifa. Ostatne je menej podstatne. Ale aj tak nepovazujem presovsky (=bratislavsky, prazsky, brnensky, ostravsky) system za najdokonalejsi tarifny system. Najdokonalejsi tarifny system ma podla mojho nazoru mesto Plzen. Pre nahodnych cestujucich je k dispozicii jednorazovy neprestupny a denny prestupny listok, ale pravidelni pouzivatelia (ktori maju kartu) maju obrovsku paletu moznosti. Bud si kartu predplatia ako predplatny casovy listok, a v tom pripade maju moznost vybrat si lubovolny pocet po sebe iducich dni od 1 do 300 (nie len mesiac, stvrtrok a rok, ako je obvykle inde), alebo -- ak nechcu kupovat casove predplatne a radsej si zaplatia za jednorazove jazdy - si z tejto prednabitej karty mozu priamo vo vozidle na oznacovaci navolit a kupit listok, ktory opravnuje k jazde po dobu 15min, 30min, 60min, 180min a podobne. Cize tarif ALEBO pausal, podla toho, kto co potrebuje.
Alebo tam ide o tu podmienku "na Slovensku"?
Papyr