a este jeden prispevok... lebo neviem kedy tu opat pridem...
Stale ma rozculuje, ked pride Tbus, otvori dvere a tie sa otvaraju aj 10 sekund... dokonca som jednym dveram nameral 26sekund!!! Nie je MHD aj o tom, ze nastup a vystup z vozidla ma byt co najrychlejsi? Viackrat som si vsimol, ako su cestujuci nervozny a snazia sa dveram pomoct. A tu nejde len o jdno kridlo dveri, alebo o 3% Tbusov, ale skor o 70-80% Tbusov. A vrcholom vsetkeho bolo, ked asi pred dvomi tyzdnami som cestoval Tbusom,kt. sa dvere zatvarali az po 30sekundach jazdy!!! A tak som od hypermarketu Tesco, cez zastavku CaM, Obchodnu az po ZU mal naozaj dobry vyhlad na okolity svet. Je vobec mozne, aby vodic jazdil s polonefunkcnymi dverami??? kde je bezpecnost?
Uz vobec nespominam to, ze skoro polovica vodicov Tbusov jazdi ... my v skole to nazyvame "ako s hnojom", inak povedane.. hop sem, hop tam. to som myslel tie ich rozbehy a brzdenia. co nemaju cit???
velmi zaujimavo sa mi jazdi zo skoly vecer, ked Tbus s otvorenymi dverami stoji minutu na zastavke, lebo asi grafikonisti nevedia, ze vecer to ide aj rychlejsie...
Stale ma rozculuje, ked pride Tbus, otvori dvere a tie sa otvaraju aj 10 sekund... dokonca som jednym dveram nameral 26sekund!!! Nie je MHD aj o tom, ze nastup a vystup z vozidla ma byt co najrychlejsi? Viackrat som si vsimol, ako su cestujuci nervozny a snazia sa dveram pomoct. A tu nejde len o jdno kridlo dveri, alebo o 3% Tbusov, ale skor o 70-80% Tbusov. A vrcholom vsetkeho bolo, ked asi pred dvomi tyzdnami som cestoval Tbusom,kt. sa dvere zatvarali az po 30sekundach jazdy!!! A tak som od hypermarketu Tesco, cez zastavku CaM, Obchodnu az po ZU mal naozaj dobry vyhlad na okolity svet. Je vobec mozne, aby vodic jazdil s polonefunkcnymi dverami??? kde je bezpecnost?
Uz vobec nespominam to, ze skoro polovica vodicov Tbusov jazdi ... my v skole to nazyvame "ako s hnojom", inak povedane.. hop sem, hop tam. to som myslel tie ich rozbehy a brzdenia. co nemaju cit???
velmi zaujimavo sa mi jazdi zo skoly vecer, ked Tbus s otvorenymi dverami stoji minutu na zastavke, lebo asi grafikonisti nevedia, ze vecer to ide aj rychlejsie...
Jozef
Autobusov je v DP dostatok, dokonca 6 ks je zapožičaných v lyžiarskom stredisku v Oščadnici. Kĺbové autobusy nemajú kde v meste premávať, lebo výkony sú pokryté trolejbusmi. Ak nepočítame linky do mestských častí, tak v meste zostali len tri autobusové linky L2, L26 a L28, z ktorých dve aj tak končia v prímestských častiach. Nevyužité autobusy treba sem-tam "prevetrať", a preto sa nasadzujú na linky. Do prímestských častí premávajú len sólo autobusy a len na linke č.2 niekedy premáva kĺbový autobus, ale aj ten je nevyužitý. Vo väčšine prípadoch nie je možné nasadiť klbáky do obcí, lebo nie sú tam vyhovujúce priestory na otáčanie. Preto sa objavia niekedy v meste kĺbové autobusy namiesto trolejbusov. Nie je teda za tým špičkový odber elektrickej energie alebo využíívanie maximálneho výkonu, ako tu bolo spomínané. O tomto sa tam však rozprávalo.