Reakcia na: Miro #3221:
Aby som to upresnil. Kĺbaky sa vypravujú najmä cez zimu na L2 práve z toho dôvodu, že 6 sólo vozov je zapožičaných v Oščadnici. Keďže dáky ten voz musí je na prehliadke, niečo zostáva ako prípadná záloha, tak na linky, kde je to možné a vhodné (2, 21) sa v tomto období vypravia kĺbáky.Čo sa týka autobusov na t-bus linkách, tak väčšinou sú to vozy 113 (záloha za kĺbáky) a 81 (záloha za sólo vozy).
Ak som to dobre z debaty na DP pochopil, tak momentálna max. vypravenosť trolejbusov je 29 vozidiel z 43. Takže ich isto máme viac než dosť.
Re #3225 marek: O problémoch dlhého otvárania dverí sme diskutovali aj minulý rok v takomto období. Asi táto zima tomu mechanizmu moc neprospieva.
marek
Stale ma rozculuje, ked pride Tbus, otvori dvere a tie sa otvaraju aj 10 sekund... dokonca som jednym dveram nameral 26sekund!!! Nie je MHD aj o tom, ze nastup a vystup z vozidla ma byt co najrychlejsi? Viackrat som si vsimol, ako su cestujuci nervozny a snazia sa dveram pomoct. A tu nejde len o jdno kridlo dveri, alebo o 3% Tbusov, ale skor o 70-80% Tbusov. A vrcholom vsetkeho bolo, ked asi pred dvomi tyzdnami som cestoval Tbusom,kt. sa dvere zatvarali az po 30sekundach jazdy!!! A tak som od hypermarketu Tesco, cez zastavku CaM, Obchodnu az po ZU mal naozaj dobry vyhlad na okolity svet. Je vobec mozne, aby vodic jazdil s polonefunkcnymi dverami??? kde je bezpecnost?
Uz vobec nespominam to, ze skoro polovica vodicov Tbusov jazdi ... my v skole to nazyvame "ako s hnojom", inak povedane.. hop sem, hop tam. to som myslel tie ich rozbehy a brzdenia. co nemaju cit???
velmi zaujimavo sa mi jazdi zo skoly vecer, ked Tbus s otvorenymi dverami stoji minutu na zastavke, lebo asi grafikonisti nevedia, ze vecer to ide aj rychlejsie...