Reakcia na: Sawuel #23560:
"Stále som nenašiel v podmienkach prepravy informáciu o tom že cestovný čas si mám rátať podľa času uvedeného v cestovnom poriadku a ako cestujúci nezodpovedám za to že vozidlo mešká z dôvodu zápchy. Stále som si povinný po uplynutí platnosti kúpiť nový. "Preprevný poriadok MHD Žilina, článok XI, Základné podmienky použitia cestovného lístka, bod 7 znie:
"Čas platnosti cestovného lístka pri použití prvého vozidla sa počíta podľa minút uvedených v cestovnom poriadku umiestnenom na
zastávke. Ak dôjde k prestupu do ďalšieho vozidla, platnosť cestovného lístka končí uplynutím poslednej minúty jeho časového rozsahu."
Sawuel
Páči sa mi argumentácia pána ohľadom zmätočnosti 12 min. lístka. Rovnako argumentácia že sa často stáva že rovnaká karta si v rámci hodiny kúpi 2x 12 min. lístok. A vlastne jeho zrušenie to uľahčí a cestujúci ušetrí. Stále som nenašiel v podmienkach prepravy informáciu o tom že cestovný čas si mám rátať podľa času uvedeného v cestovnom poriadku a ako cestujúci nezodpovedám za to že vozidlo mešká z dôvodu zápchy. Stále som si povinný po uplynutí platnosti kúpiť nový. Jedina výnimka je mimoriadna udalosť - pochybujem že teta revizórka uzná zápchu ako mimoriadnu udalosť. Teším sa na zmätok pri 60 min. lístkoch a ich zrušenie.
Check-in/Check-out znie fajn. Otázka koľko sa bude vracať späť. Ale celkovo dobý nápad - niekto možno využije. Jediný problém ktorý tam vidím tak je že (minimálne na starých označovačoch) sa "číslo zastávky pretáčalo" až v momente otvorenia dverí na zastávke. A teda ak toto stále platí tak prípadny Check-out by mal byť na označovači vykonaný až po otvorení dverí na zastávke na ktorej vystupujem. Inak si systém bude myslieť že som vystúpil o zastavku skôr. A rovnako si to može myslieť aj teta revizórka nakoľko musím mať platný lístok do času výstupu z vozidla. Som zvedavý ako precízne toto otestujú a ako pro-zákaznícky to bude uvedené v prepravnom poriadku.