Reakcia na: Dispecer #23566:
#23564 Ku garancií prepravy podľa prepravného poriadku som napr. v aktuálnom prepravnom poriadku IDS BK našiel Článok A.5 “Práva a povinnosti cestujúceho” časť A.5.1 “Cestujúci má právo:” odsek c, “v prípade, že sa preprava neuskutočnila včas, t. j. neuskutočnila sa podľa cestovnéhoporiadku, došlo k jej prerušeniu alebo zastaveniu, na náhradnú prepravu iným spojom tej
istej linky, prípadne inej linky; pričom ak prepravu nie je možné uskutočniť v ten istý deň,
cestujúci má právo na bezplatnú prepravu späť do východiskovej zastávky”.
A to mi nepripadá že som ako cestujúci zodpovedný za to že prepravný prostriedok mešká.
Samozrejme to malo byť 10:07 nie 09:07 tak ako to bolo aj v príspevku #23563
TB94
https://www.youtube.com/watch?v=UEixSIodqZg&t=23731s
https://zilina.sk/wp-content/uploads/2025/04/24.-Zmena-tarify-a-sadzobnik-popl.-MHD-ZA-od-01.06.2025.pdf
Koncom roka je v pláne zaujímavá novinka ako náhrada za zrušený 12-minútový lístok, cena hodinového bude (zatiaľ) nezmenená.