Vedel by mi nejaký dobrák napísať, na ako (na ktorej zastávke) zastavujú zachádzajúce linky na Matice slovenskej a Cyrila a Metoda? Už si to po tých 8 rokoch nepamätám.
Ď.
Ešte minulý týždeň jazdila. ? Bez nej zostalo v prevádzke vrátane 266 iba 21 kĺbových trolejbusov (aj keď ani 229 som zatiaľ tento týždeň nestretol). Z týchto 21 vozidiel je v poobednej špičke potrebných 18 a v rannej 19. Práve tá ranná šestnástka je už druhý deň obsluhovaná krátkym trolejbusom. Vykonáva tiež spoj L7 s odchodom 8:15, ktorý na tejto linke patrí medzi tie vyťaženejšie. Pritom okolo 8. hodiny má zjazd z Hájika do depa kĺbový trolejbus z L7. Možno by stálo za úvahu, keby sa dočasne zaviedol režim, v ktorom by si vodiči okolo 8:00 tieto dva trolejbusy navzájom vymieňali - dlhý by pokračoval na L7 a na krátkom by odišiel do depa vodič z dlhého, ktorému sa skončila ranná služba.
Jeden kĺbový trolejbus by mohli ušetriť aj tak, keby autobusovým vodičom, ktorí jazdia na L5 vytvorili namiesto toho službu na L6 alebo L4 s dlhým autobusom. Takto by sa ušetril aj jeden krátky autobus. ?
Má vôbec šancu prežiť nejaká 15TrM vyraďovanie? Jedine ak by 231 možno. A ako som písal s námestníkom DPMŽ, zhruba o rok až rok a pol by sa mali vyraďovať vozy 227 a 228. Z nich jedna bude podľa jeho slov zachovaná ako historická, osobne to vidím na 228 keďže je v lepšom stave. Dúfajme, že dovtedy vydrží.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mongolec
Jeden kĺbový trolejbus by mohli ušetriť aj tak, keby autobusovým vodičom, ktorí jazdia na L5 vytvorili namiesto toho službu na L6 alebo L4 s dlhým autobusom. Takto by sa ušetril aj jeden krátky autobus. ?