Ešte niečo k tým automatom a man.prevodovkam
-rozdiel v spotrebe cca 10L/100km v prospech manualu
-GO motora Karosa po 300 000 až 500 000km
-cena GO: kružky,vložky,špičky vstrekovačov,praca ...cca 3000€
Jednoducho si môžetezrátať vyhodnosť či nevyhodnosť man/aut prevodovky
-rozdiel v spotrebe cca 10L/100km v prospech manualu
-GO motora Karosa po 300 000 až 500 000km
-cena GO: kružky,vložky,špičky vstrekovačov,praca ...cca 3000€
Jednoducho si môžetezrátať vyhodnosť či nevyhodnosť man/aut prevodovky
Mongolec
Interiér pre Banskú Bystricu, Prešov a Žilinu sa v priestore na úrovni druhých až tretích mierne odlišuje umiestnením sedadiel. Otázne, či sú možné ďalšie modifikácie - čo do počtu sedadiel*, šírky uličky, točne...
*Pomôžem si príspevkom Vladimíra: http://imhd.sk/za/diskusna-tema/11/Vseobecna-diskusia.html?dfpi=20940#20940
Som zvedavý či sa vám v BA podarí vybojovať iné usporiadanie, možno sa len dočkáte odpovede typu: "Podľa technických parametrov je kapacita na státie 116 osôb."