Reakcia na: Peter K #1980:
Len trochu doplnim a rozviniem:z 36 abusovych liniek v Presove (linky 41 a 41A nepovazujem za dve) je:
1 nocna linka (N1),
11 liniek do obci (13, 14, 16, 18, 20, 21, 23, 28, 40, 45, 46)
5 ucelovych liniek s jednym az troma odchodmi za den v spicke prac. dni (16, 25, 27, 33, 37)
7 liniek jazdiacich iba v spicke, ale intervalovo (17, 20, 24, 28, 34, 35, 44)
a iba 12 vnutromestskych liniek jazdiacich celodenne (10, 11, 12, 15, 19, 22, 29, 32, 36, 39, 41, 43).
O trolejbusoch si napisal vsetko pekne a pravdivo.
Miloš
problém so zástavbou tam bude. A aj preto je navrhnutý v trápnej kategórii MS 16,5. Pre vysvetlenie - je to široká asfaltka bez stredového deliaceho pruhu, bez odstavných pruhov, kde sú vodorovným značením vyznačené 4 jazdné pruhy. A samozrejme bez mimoúrovňových križovatiek. Cesta sa skapacitní, ale bude smrtelne nebezpečná ako doteraz. Celé je to o tom, že tam žiadny privádzač ani nemal byť. Projektanti (hlavne pod tlakom politikov a stavbárskej lobby) sa vrátili po 90.-tom roku k tzv. považskej variante diaľnice D1 s napojením D3 v Strážove a vynútenému privádzaču Strážov. Pod hlúpimi výhovorkami opustili kratší, pre Žilinu rozumnejší a hlavne omnoho lacnejší rajecký variant D1.
K Budatínu:
Obrubníky sú urobené už tak, že prekážajúci dom obchádzajú. Deformovaný je pripájajúci sa pruh komunikácie od Zástrania smerom do mesta aj jazdné pruhy na ceste I/11. Vytvorí sa tam ďaľší paškvil a úzke miesto. Chodím tam v poslednej dobe dosť často je mi z toho do plaču.