K privádzaču Strážov:
problém so zástavbou tam bude. A aj preto je navrhnutý v trápnej kategórii MS 16,5. Pre vysvetlenie - je to široká asfaltka bez stredového deliaceho pruhu, bez odstavných pruhov, kde sú vodorovným značením vyznačené 4 jazdné pruhy. A samozrejme bez mimoúrovňových križovatiek. Cesta sa skapacitní, ale bude smrtelne nebezpečná ako doteraz. Celé je to o tom, že tam žiadny privádzač ani nemal byť. Projektanti (hlavne pod tlakom politikov a stavbárskej lobby) sa vrátili po 90.-tom roku k tzv. považskej variante diaľnice D1 s napojením D3 v Strážove a vynútenému privádzaču Strážov. Pod hlúpimi výhovorkami opustili kratší, pre Žilinu rozumnejší a hlavne omnoho lacnejší rajecký variant D1.
K Budatínu:
Obrubníky sú urobené už tak, že prekážajúci dom obchádzajú. Deformovaný je pripájajúci sa pruh komunikácie od Zástrania smerom do mesta aj jazdné pruhy na ceste I/11. Vytvorí sa tam ďaľší paškvil a úzke miesto. Chodím tam v poslednej dobe dosť často je mi z toho do plaču.
problém so zástavbou tam bude. A aj preto je navrhnutý v trápnej kategórii MS 16,5. Pre vysvetlenie - je to široká asfaltka bez stredového deliaceho pruhu, bez odstavných pruhov, kde sú vodorovným značením vyznačené 4 jazdné pruhy. A samozrejme bez mimoúrovňových križovatiek. Cesta sa skapacitní, ale bude smrtelne nebezpečná ako doteraz. Celé je to o tom, že tam žiadny privádzač ani nemal byť. Projektanti (hlavne pod tlakom politikov a stavbárskej lobby) sa vrátili po 90.-tom roku k tzv. považskej variante diaľnice D1 s napojením D3 v Strážove a vynútenému privádzaču Strážov. Pod hlúpimi výhovorkami opustili kratší, pre Žilinu rozumnejší a hlavne omnoho lacnejší rajecký variant D1.
K Budatínu:
Obrubníky sú urobené už tak, že prekážajúci dom obchádzajú. Deformovaný je pripájajúci sa pruh komunikácie od Zástrania smerom do mesta aj jazdné pruhy na ceste I/11. Vytvorí sa tam ďaľší paškvil a úzke miesto. Chodím tam v poslednej dobe dosť často je mi z toho do plaču.
zoZa
L1- trasa: Vlcince, centrum, Hajik, najskor cez Kosicku a potom okolo Nemocnice
L2- Solinky- centrum, najskor cez Borik, potom cez Hliny, neskor ked nahodou vystavaju trat ku Kia, tak sa L2 predlzi az tam, vadit to nebude nikomu takyto system, ved predsa budeme mat prestupnu tarifu..
neskor mozeme robit este lepsie pokroky v redukcii, a to, ze si zvolime system maximalnej redukcie, a linky mhd nebudu premavat vobec, a na miesto nich sa nasadia primestske, medzimestske a podobne linky, len sa trasy tychto liniek predlzia cez sidliska.....a je po probleme.. ?