Máš moje "symfónie", ja tiež. Dúfam, že sa spamätá, lebo fandím nielen onomu maršrutkárovi, ale aj DPMŽ, a bol by som najradšej, keby ho mali prečo chváliť obyčajní cestujúci, nielen fajnšmekri na obrubníky, označníky, generálky a reklamy.
Súhlasím s Tebou, že nemá rovnaké podmienky ako DPMŽ minimálne v tom, že nedostáva žiadne dotácie ani od štátu, ani od Mesta. Musí si na seba a prípadných svojich zamestnancov zarobiť len výkonmi a cestovným. To medzi iným znamená aj to, že nebude zamestnávať svojich známych len tak, že však daňoví poplatníci "zatiahnu", ale si dobre rozmyslí, koľko a akých ľudí zamestná. Myslím, že v tomto sa celkom zhodneme. A ten Tvoj nápad s ponechaním trhu maršrutkárom tiež nie je na zahodenie, ak prestane DPMŽ pýtať mnou zarobené peniaze od Mesta a štátu.
ibaže toto nie je konkurencia, keďže tento súkromník nemá rovnaké podmienky ako DPMŽ. Ak by malo vzniknú konkurenčné prostredie, navrhujem zrušiť MHD v meste úplne a nechať voľný trh maršutkárom. A v nedeľu dopoludnia (a možno aj po celý deň) už nebude ani ten 40 minútový interval.
musim s tebou suhlasit.. mne ako cestujucemu je uplne jedno kto ma odvezie... ide mi o to ci sa ta dostanem a za aku cenu... ale take "nieco" vo mne mi brani chodit s inym dopravcom ako dpmz...
Neviem, prečo si myslíš, že ide o neseriózne podnikanie. Ten človek má moje sympatie. Tiež som si po zavedení NKTD hovoril, že keby som mal peniaze, kupim mikrobus s urobim to isté, ale nemám. On len vykryl medzeru, ktorú z nejakých dôvodov vytvoril DPMŽ, a to, že nechodia žiadne spoje z Hájika na Vlčince a opačne. Niekto si začiatkom roka 2006 myslel, že keď sa zruší priame spojenie, ľudia budú prestupovať, a budú very happy. Akurát. Podmienky pre takéto podnikanie vlastne vytvoril samotný DPMŽ, a až teraz vidím prvé pozitívum NKTD. Dotyčnému dopravcovi držím palce už len preto, že vzniká konkurencia. A konkurencia vždy prinesie cestujúcim len pozitíva; bodaj by začali voziť aj ďalší. Teraz je na ťahu DPMŽ, aby sa zamyslel, prečo asi ľudia cestujú maršrutkou. Nič mu nebráni, aby si cestujúcich získal späť.
tuším v nedelu som ho videl odchádzať zo Stodolovej asi 2 minúty pred odchodom 16ky. Ponúkal mi odvoz, ale odmietol som a počkal na 16ku v ktorej som až po Závodskú nakoniec sedel sám.
Trolejbus Škoda 14Tr ECV 220 sa po GO objavil na odstavnom parkovisku na Kvačalovej v blízkosti vozu 210 čakajúceho na zaradenie do premávky a 221 čakajúceho na dodanie motora. Vozidlo má biely podkladový lak.
"Maršutky" už aj v Žiline... ? Od nákupného centra Dubeň som cca. 17.10 videl odchádzať mikrobus, ktorý mal na oboch bokoch a vzadu na sklách veľký žltý nápis "Mestská preprava osôb - nástupné 10 Sk" a za čelným sklom veľkú ceduľu "Hájik"...
V depe som si všimol stále odstavenú 210. Nevie niekto, kedy ho zaradia do premávky? Tá generálka sa nejako naťahuje.....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PeterC