Reakcia na: petter #10848:
Súčasná L1 nie je nič iné ako zmes účelových, výjazdových a dojazdových spojov. Prečo Ti tak prekáža? Ak to tak veľmi vadí, DP určite nemá problém vrátiť to do pôvodného stavu, čiže tak, že trolejbus z Matice Slovenskej nepôjde do depa ako L1, ale zhasne svetlá a pôjde cez pol mesta naprázdno a nikoho po trase nevezme. Alebo z každého variantu L1 vytvoríme osobitnú linku? Koľko ich potom bude?V Nitre napr. donedávna existovala L35, ktorá bola tiež len "číslom pre dojazd do garáže". Tam bol len ten rozdiel, že do garáže premávala len z centra a do centra voz došiel pod svojím číslom. Samozrejme, prečíslovávanie linky v priebehu spoja malo tiež svoje úskalia.
Naopak, ešte v minulosti, keď som býval v Prešove som uvažoval s dojazdovou linkou (pracovne som ju nazval "G" ako garáž), ktorá by síce mala možno aj 15 rôznych trás, ale všetky by mali jedno spoločné - šlo by o najkratšiu a logickú trasu do vozovne. No a žilinský DP s podobným nápadom prišiel tiež, akurát že to označil ako linku č. 1.
V Košiciach napr. tiež električky z konečných berú do vozovne cestujúcich, akurát, že tam to neoznačili ako žiadne číslo a na transparente iba svieti "najkratšou cestou do vozovne". Skrátka, myšlienka je stále tá istá, len spôsoby realizácie sú odlišné.
kubik