Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
pod¾a mna su velke rezervy vo vedení liniek nie tb, ale autobusov.... konkrétne mám na mysli linku 2, 21 a 22. L2 chýba interval a premávka do 20hod, L21 a L22 nie sú šťastne spojené (dva radikálne odlišné èasti mesta - každá má inú potrebu.... ) Bytèici chýba spojenie s Hurbanovou, Bánovej so stanicou, Chlmec sa prímestskými spojmi dostane aj na stanicu a aj na Hurbanovu ( potreby sú vykryté ), Brodno je ok - doteraz ani v histórii nemali inak trasovanú linku.... Takže ak by som mohol - L2 špièka každých 15min, mimo špièky vrátane èasu do 20hod každých 45min. L21 Bytèica, Hliny, Hurbanova, žst, Štúr.nám, Polícia, Rondel, Bánová a späť. ( v pohode sa uživý aj kåb a navyše odťaží L13 zo stanice na Hliny a opaène ) 15/45 , L22 Brodno, žst, Tesco HM, Košická, žst, Brodno 20/60 a L23 Chlmec, Hurbanova, Polícia, V.Okružná, malé Tesco, Chlmec 15/45
Prepoèet zvýšenia nákladov som nerobil, nepredpokladám, že by šlo o radikálne navýšenie. Naopak verím v ziskovosť týchto liniek, lebo pokryjú priamo potreby v tom najkritickejšom èase...Èakať na budovanie tb trate do Bytèice je ako èakať na dážï na púšti... S odchodom Juraja odiš¾a aj dostavba TB trate....
Reakcia na: SlovakFan #10820:
áno, ale my sme dopraváci (resp. sme na dopravnom fóre), a doprava sa v súčasnosti nerobí spôsobom - táto linka má svoje čaro. Ak mi dáš pádne argumenty a dôvody, OK, nebudem proti tej linke.
Reakcia na: Kvacalova23 #10813:
opýtam sa ešte raz otázku - koľko ľudí využíva spojenie Stodolova - Fatranská, keď je také dôležité (okrem detí do školy, tie majú "svoj" autobus)?
Reakcia na: Kvacalova23 #10812:
to čo sa snaž pochopiť, že to, čo bolo, bol hraničný stav, kde sa nedalo nič pridať, ani jeden jediný spoj v roku... preto som chcel návrhy - ak chceš niečo zmeniť - zlepšiť, OK, ale rozumné návrhy (nie slová, ako "po starom to bolo fajn, len nech priajú tam a tam" - to nejde)... niekde musíš ubrať, aby si inde pridal - ale pri starom systéme kde ubrať a kde pridať, pretože niekde by bol niekto spokojný a niekto by kričal?
Reakcia na: SlovakFan #10819:
ked je tvoj cas tak drahy,tak cestuj IAD.
Ja jednoducho nechcem ten gulas liniek co tu bol pred nktd a hlavne tie intervaly a casy,ked sli naraz zo zastavky vsetky spoje a potom 30min nic.Ste rychlo zabudli poniektori.Kolko sme tu do Juraja vtedy tlacili?Pravdu ma S499.1023,ze by to chcelo este tu tarifu vylepsit.
Reakcia na: SlovakFan #10818:
mne prave "zena" chodi zo Soliniek do Carrefouru a nema s tym vobec problem prejst cez park z Tajovskeho,este mi tu za chrbtom pritakava.Casovo byvalou 5kou cez Hliny by to mala rovnako ako 3kou+cez park.
Reakcia na: VLK #10804:
Duben, Kafland, Baumax, Lidl, plavaren.. nie je toho malo.. inak verim ze to je zlozite.. ale stara linka 5 mala svoje caro... ?
Reakcia na: Mza #10799:
vies co je v zivote najdrahsie??? cas.. a cestovat 10 km mestskou 35 minut je trosku smiesne nie???
Reakcia na: Mza #10791:
rozno moze chodit jeden bus do mesta a druhy spat.. ved si ti ludia dojdu nie??? ? inak tebe asi zena chodi na nakupy ze? ..no vidis mne tiez ale serie ma to... ?
Reakcia na: Mza #10790:
to je druha vec... ale nie vsetko je o cene.. na tom sidlisku byva myslim dost ludi a pri carrefoure je najvacšie obchodne centrum v ziline.. mylsim ze to je dostatocny dovod
Reakcia na: Jozef #5984:
Už 19.10.2005, teda ešte niekoľko mesiacov pred zavedením NKTD som napísal diskusný príspevok #5984 o Hlinách, ktorý je aktuálny aj dnes.

„Sídlisko Hliny (s NKTD) skončilo tragicky, keď sa na Hlinách znížila ponuka spojov, v špičke z 11 na 6 a v sedle z 8 na 3 spoje za hodinu, čiže asi na polovicu dnešného stavu. Okrem toho obyvatelia Hlín stratili svoju historickú L5, ktorá ich spájala s nemocnicou.
Sídliská Solinky, Hliny a Vlčince vytvorili postupným vývojom urbanistický celok, nezávislý od centra, kde sú vybudované služby, najvýznamnejšie nákupné centrá v Žiline, školy a univerzita. Spájala ich historická L5 v tvare písmena U, ktorá sa dotkla centrálneho okruhu len na Štúrovom námestí. Aj prepojenie sídlisk Solinky a Vlčince sa zdôvodňovalo prepojením tohto urbanistického celku. Od roku 2004 prechádzala L5 medzi sídliskami už ako okruhová spolu s protismernou L15. V novom návrhu toto sídliská stratili a získali poloinvalidnú L13 a nútený prestup na centrálnom okruhu.“
Reakcia na: Kvacalova23 #10813:
Je rozhodne a bez diskusie lepšie mať lepší interval a viac možností spojenia s prestupmi. To, čo vám k možnosti realizácie takéhoto linkovania v Zsolne chýba, je regulérna prestupná tarifa bez akýchkoľvek nezmyselných prestupných lístkov. Takáto tarifa je aj jediné zlepšenie, ktoré môže nový pán riaditeľ do dopravy v ZA bezprostredne priniesť - dúfam, že ho to napadne čo najskôr.
Reakcia na: VLK #10806:
Dovolil by som si s èasti nesúhlasiť oh¾adom linky 5, ako jej dlhodobý používate¾. Súhlasím, že linka je veèer zbytoèná, ako aj že polovica cestujúcich (z Vlèiniec III.) využíva prepravu cez Ve¾ký diel. Napriek tomu si myslím, že linka 5 (dopåòaná linkou 2) má svoje opodstatnenie, ako aj historickú tradíciu.
Jej zmysel by bol v zabezpeèení spojenia sídlisk Vlèince a Solinky-Hliny do èasti centra - Štúrové nám., nemocnica, Vysokoškolákov, prièom spojenie do týchto lokalít by bolo výluène na tejto linke a ostatné linky by zabezpeèili vhodné spojenie do ostatnej - hlavnej èasti centrálneho okruhu (žel. stanica, Hurbanova...), èím by bol na linke dostatok cestujúcich a vzniklo by viac miest do ostatných èasti cent. okruhu.
Zároveò by tým linka 5 zabezpeèila aj priame spojenie pre minoritné skupiny prepravujúce sa medzi sídliskami - študenti z Vlèiniec II, I a IV do škôl na Hlinách, obyvatelia Soliniek k supermarketom, do nemocnice a uspokojených by bolo, myslím si, viac cestujúcich.
Reakcia na: Valec #10800:
Ja si nemyslím že 20/30 min interval bol nejaký nízky, skôr naopak, však kto túto linku využíva, tak musí mať v hlave kedy idú spojenia prispôsobiť sa tomu nie je až také strašné, keby bola linka fakt v intervale v špičke každých 20 a v sedle 30 minút tak je to ľahko zapametateľné to už by si človek ľahko odhadol ten čas. Pravidelnejší interval by bol problém pre vozokilometre. To nie je len linka 5 čo si myslím že by sa mala obnoviť, ešte je tu aj problém so spojením Stodolova-Fatranská.
Reakcia na: VLK #10806:
Starý systém bol určite lepší z toho hľadiska že bolo priame spojenie, a zbytočne si myslím že sa až moc pridalo na ten Hájik, je neporovnateľné Linky 3,4,13,14 ich vyťaženosť s linkami 6,16. Nový systém je zraniteľný nasadzovaním kľbových vozidiel. Určite som neni za obnovu starého systému, ale reforma je nevyhnutná a verím že sa dá vyhovieť aj tým čo chcú pravidelný interval aj priame spoje K linke 5: To je síce fakt že nechodila moc vyťažená, ale na uživenie si myslím že to stačilo. Sídlisko Hliny má veľmi veľa dôchodcov a prepojenie z nemocnicou nemôže byť len do 16,30. Však aj cez víkendy a po špičke sa tam cestuje. Taktiež je tu význam Hliny-OC Dubeň, Solinky-OC Dubeň, ale našli by sa aj takí, čo by využili spojenie Solinky- Vlčince. Určite nie je tá linka zbytočná. A aspoň by sa tu mohol nasadiť sólo bus a nemuseli by sa nasadzovať na iné preťažené linky.
Reakcia na: URBINO #10810:
Oficiálne materiály sú tu:

http://www.zilina.sk/index.php?page=samosprava&sub=dokumenty&typ=5

Materiál o autobusovej stanici sa mi však nepodarilo otvoriť mojím ZIPom (Tesco napríklad áno).

Ja osobne neuverím, kým neuvidím, že sa naozaj stavia.
troska odbocim,neviete ako stoji planovana vystavba aut.nast.?Zatial som nezaregistroval nic,coby nasvedcovalo,ze sa stavba rozbehne.Narazam na slova poslanca Manaka,ktory spochybnil aj tuto stavbu.
Reakcia na: URBINO #10808:
Ja som si myslel, že zadné transparenty budú montovať do Karos B 932. Ale asi im nateraz vzadu nechajú plastové tabule.
Reakcia na: Michal2 #10805:
okrem vozu 235,dostanu aj dalsie klby zadny transparent,konzoly a kabelaz je videna zatial na vozidlach 230,233

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.