pod¾a mna su velke rezervy vo vedení liniek nie tb, ale autobusov.... konkrétne mám na mysli linku 2, 21 a 22. L2 chýba interval a premávka do 20hod, L21 a L22 nie sú šťastne spojené (dva radikálne odlišné èasti mesta - každá má inú potrebu.... ) Bytèici chýba spojenie s Hurbanovou, Bánovej so stanicou, Chlmec sa prímestskými spojmi dostane aj na stanicu a aj na Hurbanovu ( potreby sú vykryté ), Brodno je ok - doteraz ani v histórii nemali inak trasovanú linku.... Takže ak by som mohol - L2 špièka každých 15min, mimo špièky vrátane èasu do 20hod každých 45min. L21 Bytèica, Hliny, Hurbanova, žst, Štúr.nám, Polícia, Rondel, Bánová a späť. ( v pohode sa uživý aj kåb a navyše odťaží L13 zo stanice na Hliny a opaène ) 15/45 , L22 Brodno, žst, Tesco HM, Košická, žst, Brodno 20/60 a L23 Chlmec, Hurbanova, Polícia, V.Okružná, malé Tesco, Chlmec 15/45
Prepoèet zvýšenia nákladov som nerobil, nepredpokladám, že by šlo o radikálne navýšenie. Naopak verím v ziskovosť týchto liniek, lebo pokryjú priamo potreby v tom najkritickejšom èase...Èakať na budovanie tb trate do Bytèice je ako èakať na dážï na púšti... S odchodom Juraja odiš¾a aj dostavba TB trate....
Prepoèet zvýšenia nákladov som nerobil, nepredpokladám, že by šlo o radikálne navýšenie. Naopak verím v ziskovosť týchto liniek, lebo pokryjú priamo potreby v tom najkritickejšom èase...Èakať na budovanie tb trate do Bytèice je ako èakať na dážï na púšti... S odchodom Juraja odiš¾a aj dostavba TB trate....
Mza