Nakláňam sa na obidve možnosti, pretože ráno vidím striedanie vozov L6,L7 a L16 navzájom
Ale niekedy prichádzajúce šestky idú hneď robiť ďalšie
Podobný príklad L4/14 , keď dojde L4 na konečnú (matice sl.), vodič si už dá výhybku doľava a ide bez toho že by išiel do obratiska ide hneď robiť L14
Linka číslo 6 meškáva preto lebo on príde na Hájik o 7:30 a odchod má 7:31 zo Stodolovej, to je to isté ako linka 6 o 6:31 zo Stodolovej a na tej linke smerom na Hájik naberie tiež trošku meškanie a tým pádom mešká aj na druhej linke kedže má 1 minútu k dobru a týmito dvomi spojmi chodieva celkom dosť ľudí smerom na Hájik ale aj do mesta.
Rano (v utorok 1.10.) pri stanici udajne bola nejaka zrazka niecoho s trolejbusom. Kedze som sa nedockal trolejbusu linky 6 zo stanice o 7,48, predpokladam, ze to bol prave on. Nevie niekto nieco viac?
P.S.: vedel by mi niekto vysvetlit kvoli comu prave tento spoj (linka 6 smer Vlcince, 7,48 zo zel.stanice) kazdy jeden pracovny den meska od 2 do 10 minut? Cez letne prazdniny chodil nacas, max s meskanim 1 minuta a dnom ako zacal skolsky rok den co den meska.
V sobotu 21. 9. 2013 pri príležitosti 20. výročia znovuobnovenia DPMŽ sa konal v trolejbusovom depe DPMŽ Deň otvorených dverí. Pár fotografií z uvedenej akcie si môžete pozrieť na nasledovnom odkaze:
Pokračovať v jazde až na konečnú a tam si to už riešiť ďalej, ako uznajú za vhodné. Ak nechcú, aby im ušiel, púšťať len prednými dverami. Určite by to bolo rozumnejšie riešenie ako odstaviť vozidlo.
Včera nastala veľmi zaujímavá, a z môjho pohľadu nenormálna, situácia v súvislosti s revízormi. Na L3 na zastávke Spanyolova v smere na Solinky revízori zastavili Tbus plný cestujúcich, pretože sa v ňom nachádzal pravdepodobne čierny pasažier, ktorý sa odmietol legitimovať. Bola privolaná polícia, ktorá sa mala s revízormi spojiť na danej zastávke. Tzn. niekoľko desiatok cestujúcich - platiacich zákazníkov, nemohlo kvôli jednému neplatiacemu pokračovať ďalej v ceste. Ten cestujúci, zákazník si zaplatil, že v určitom čase sa niekde odvezie, a nie až ďalším spojom L3 o 15 minút neskôr (resp. ísť mesto-Solinky za pol hodinu vedia ísť aj pešo a ešte ušetria). Ešte nikdy som sa s takýmto riešením, zablokujem celý trolejbus nestretol. O priam nasr... všetkých cestujúcich (na pasažiera i na konanie revízorov) radšej nehovorím. Nasledujúca, o 15 min. idúca L3, keby nebola kĺbová, by ten nápor nezvládla. Pretože klbák bol plný do prasknutia.
Nechcem si predstaviť, keby mi kvôli takýmto "šikovným" revízorom utiekol trebárs vlak do Prahy. Myslím, že tieto situácie sa riešia iným spôsobom.
Neviete co je s Karosou B 732 c.58 ? ide do srotu? ci ju kupi sukromna osoba? najstrasia Karosa v DPMZ aj ked na to nevyzera vdaka novsim celam, ktore dostala pri GO v RoŠeRo Spiš.N.Ves. ?
Problém je skôr v tom, že Mirage bus jazdí obvykle tak (trasa, CP), že kradne cestujúcich MHD... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.