Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jeliman2 #21541:
Zaujímavé, že práve žilinské SORky majú celkom bohatý výber miest na sedenie v nízkopodlažnej časti...
Reakcia na: Valec #21540:
No ak sa ideme baviť o sekundách pri nástupe výstupe. Pri nízkopodlažnom vozidle dlhšie trvá kým sa otvoria a zatvoria dvere ( napr. kým vodič úplne zastaví a dá zastávkovú brzdu kým bude môcť otvoriť dvere - v prípade napr. Citelisov sa zaobíde aj bez toho, ale na to musí najprv otvoriť predné dvere a až potom sa dajú otvoriť ostatné alebo kneeling poprípade ) čo napríklad úplne zmazáva rozdiel pri dobe nástupu do nízkopodlažného a do obyčajného vozidla teda môžeme to považovať za irelevantné. Dispozícia väčšiemu počtu cestujúcich môže byť tiež otázna. Vezmime si príklad už uvedený L5 a L1....L5 obsluhuje Vlčince-Nemocnicu-Hliny-Solinky...L1 obsluhuje Závodie-centrum-nemocnicu-Vlčince-ŽU-Solinky-Hliny...otázka znie, na ktorej linke je vozidlo k dispozícii väčšiemu počtu cestujúcich? Alebo všeobecnejší príklad, linka ktorá je najviac využívaná počas špičky a v sedle je prázdna, počet cestujúcich môže byť úplne rovnaký ako na linke , ktorá chodí poloprázdna celý deň. A z praktického živote...99,9% cestujúcim je jedno aké vozidlo ide, "hlavne že sa vezú". A paradoxne, dôchodcovia nízkopodlažné nemajú radi vôbec s argumentom "ja nebudem sedieť na kotkodáku", lebo asi každý postrehol že tie sedačky, ktorú sú vysoko sú dosť neprístupné pre dôchodcov.
Reakcia na: Jeliman2 #21539:
Do nízkopodlažného vozidla cestujúci nastúpia rýchlejšie. Teda, ak je jedna linka viac využívaná a druhá menej (tzn. aj menej nástupov na každej jednej zastávke), tak si môžu lepšie udržať rovnakú jazdnú dobu. Druhým prínosom môže byť napr. to, že na vyťaženejšej linke je NP vozidlo k dispozícii väčšiemu počtu cestujúcich.
Reakcia na: Jakub Sliviak #21538:
no veď práve...a aj keby nebola, aký je rozdiel či ide natrieskaná alebo prázdna 30tr alebo 14tr??? žiadny...to ako keby dávali na L29 len B732 za to že je menej vyťažená ako napr. 21,22 atď...čo je kravina. Vyťaženosť linky možno logicky spojiť s typom vozidla len ak ide o klbovy a krátky, nie starý a nový.
linka číslo 1 je skoro viac vyťažená od Vlčiniec a naspäť po policajtov ako linka 1 viezli ste sa už linkou 1 cez Vlčince na Solinky a tak?
Reakcia na: tado.g #21536:
A aký je prosím ťa rozdiel medzi využiteľnosťou vozidla na linke č. 5 a na linke č. 1??? Keďže sa jedna o linky kde sú nasadzované solo vozidla???
nové sorky (30tr) by sa mali nasadzovať hlavne na linku č5 tam sa najlepšie využijú, nechápem prečo sú nasadzované na linke č1, kde cestuje málo ľudí
Reakcia na: GUNSTER #21533:
pekna je ta sorka,vodici na l.3 sa uz nevedia dockat
Reakcia na: keksino #21532:
A tiež zrejme budú mať mierne odlišné nasmerovanie kamerového systému. Myslíte, že budú aj tieto nové trolejbusy predstavené verejnosti (aspoň symbolicky kdesi v obratisku Kvačalova na hodinku cez víkend...)?

Ešte sa spýtam, ako hodnotíte nové trolejbusy po skoro roku prevádzky? Tí, ktorí ste sa na ne tešili, ale aj tí, ktorým SOR veľmi nevonia. Za seba môžem povedať, že som síce čakal niečo horšie, no vozidlá vo vnútri začínajú drnčať a už som sa stretol aj s nepríjemným zvukom pri rozjazde či s vŕzgajúcou točňou (aj keď na Citelisy v tomto ešte nemajú). ?
Tiež som počul z vyšších miest na DPMŽ že to bude rozdielne, jednak usporiadanie sedačiek (neviem to určite) a tvrdosť sedačiek...
Reakcia na: toso0077 #21530:
Pokiaľ som dobre počul, tak by mali mierne odlišné usporiadanie interiéru (menej sedačiek, viac miesta na státie).
Očakávate, že budú odlišné od súčasných dodaných 30/31tr? Interiérom? Zmenou zvuku výzbroje? či iné?
Ptebiehaju testovacie jazdy takze v blizkej dobe a k typom tak to bude 4 kusy 30Tr a 1 kus 31Tr SOR
Kedy budú dodané nove trolejbusy a koľko kusov z každého typu ?
Podotíkam aj zvonku to počuť aj keď zrovna neakceleruje...
Tá 239 ma naozaj nejaký divný zvuk vychádzajúci zo zadného motora.
Reakcia na: keksino #21513:
Áno, ten bol len na náhradné diely zakúpený.
Reakcia na: Mongolec #21512:
Ja mám pocit, že tá posilová L22 začala jazdiť v čase vzniku NKTD... resp. od nasledujúceho nejakého septembra. Určite by sa to dalo tu vo fóre vyhrabať.
Reakcia na: Jeliman2 #21510:
K tým posilám na linkách. Štvorku robia vozidla z linky č. 50 a linky č. 20/2, posilovu sedmičku vykonávajú vodiči zo zálohy z Košickej a posilovu linku č. 22 vykonávajú vodiči z linky č. 24/1a, ktorí po skončení odvozu na KII sa presúvajú na Kysuckú a odtiaľ pokračujú ako linka č. 22 po Kultúrny dom v Bytčici. Potom sa naprázdno vracajú do garaže, vymenia si vozidlo s ktorým pokračujú na svojej linke 24/1a.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.