Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #9578:
Trolejbus sa dá spraviť z hocičoho. Neviem ako Conecto, ale SOR vo verzii trolejbusovej je plánovaný vo veľmi krátkom čase.
A čo sa týka toho nemania zmysel - áno, nakupovať nové vysokopodlažné vozidlá pre mestskú dopravu v súčasnosti už nemá zmysel. Ich potrebu bohate pokryjú existujúce generálkované VP vozidlá a trend k NP je jasný a nevyhneme sa mu.
Reakcia na: Vladimír #9577:
Je tu niekde nejaký kódex správania sa na fóre, z ktorého by bolo jasné, čo sa sem má písať?
Reakcia na: S499.1023 #9575:
Mercedes Conecto a SOR sú aj vo verzii trolejbusovej?

Z Jurajovho príspevku mi nevyplýva, že by VP trolejbusy nemali zmysel... a VP autobusy zmysel majú?
Reakcia na: anonym1 #9576:
Predovšetkým by sa patrilo povedať, že toto fórum vôbec nebolo zriadené na to, aby sme tu preberali to, či nejaký vodič šiel o minútu zo zastávky skôr, či mal vo voze nafajčené alebo sa jednuducho inak nevhodne správal. Na to slúžia oficiálne maily DPMŽ.

Po ďalšie, ja som Jozefa nikdy zapáliť si cigaretu nevidel a preto sa domnievam, že je nefajčiar. Myslím, že je väčšia pravdepodobnosť správne ho ohodotiť na základe tejto osobnej skúsenosti ako na základe toho, že sa nechce baviť o spôsoboch riešenia takýchto vodičov v DPMŽ.

Pravdupovediac ani neviem, aké "podklady" o tom, či a ako sa tento problém rieši, by v tomto fóre niekto mal predkladať. Sú to napríklad výpovede svedkov? Sú to zoznamy zamestnancov, ktorým boli krátené prémie?

Fajčiar-zamestnanec vo vozidle nerobí dopravcovi dobré meno. A hádam si to uvedomujú dosť na to, aby sa snažili s týmto problémom nejako bojovať. I keď je to ťažký boj, pretože fajčenie vo vozidle sa ťažko dokazuje i odhaľuje. A že keby sa to riešilo, tak sa to už nevyskutuje? Nuž, celé generácie policajtov obetovali svoje profesionálne životy v záujme toho, aby sa potláčali kriminálne zločiny. A vraždí sa stále...
Reakcia na: Jozef #9568:

neviem,či sa problemy s fajčením a telefonovaním riešia,ale ak by sa riešili,tak by sme sa tak často nestretavali s týmto problémom.Máš nejaké podklady o tom,či sa to riesi?Ak áno,môžeš ich uverejniť?Zrejme budeš tiež fajčiar,ked Ťa netrapi,že cestujuci na zač.zastavke nastupi do autobusu v ktorom je nafajčené.O čom tu potom píšeme??? ?
Reakcia na: Juraj #9534:
Myslíš, že Mercedes Conecto alebo SOR sú veľmi ukrajinské vozidlá:-D? Inak s tebou samozrejme súhlasím, dnes to už nemá zmysel.
Je uzasne sledovat ako niekto napise, ze po presove maju aj v ziline novy kasselsky obrubnik. no skor by som privital vybetonovanie plochy cesty na zastavke. najkrajsia je asi zeleznicna stanica a nemocnica... tam cestujucich vyjazdene???/vystate??? kolaje na zastavkach dostatocne ubezpecia o tom, ze oni vedu vozidlo a nie vodic...
Otazocka na Juraja - budu tento rok premavat nejake zvlastne spoje na Novy cintorin, aspon 31.10. a 1.11.? Najma podvecer by sa zislo.
Reakcia na: Miro #9570:
Podla mna by to mali kontrolovat aj revizori, ale to od nich tazko mozno cakat vzhladom na vacsinou priatelske vztahy s vodicmi.

Ale s tym telefonovanim je naozaj problem a vyzera ako keby sme len hrach na stenu hadzali, ale Juraj na jednom stretnuti vravel, ze kazdy takyto postreh sa v DPMZ presetruje, ale s tym postihovanim a naslednym poucenim sa to nie je take lahke. Len skoda, ze vysledky stale nevidiet. Ale telefonovanie za volantom MHD je nieco, co nielenze nema byt zakazovane zverejnovat, ale je to na hodinovy vyhadzov!
Čo sa tých dverí týka, videl som asi dvakrát, že autobus odišiel zo zastávky s otvorenými dverami a nezavrel ich, kým mi zmizol za rohom. Mňa by zaujímalo, či toto registrujú palubné počítače a či sa v DPMŽ tieto záznamy kontrolujú.
Reakcia na: Jozef #9568:
To iste nie, ale stačilo by, keby sa Juraj všeobecne vyjadril, ako sa takéto prípady riešia. Netreba písať nič konkrétne.

Mňa by napríklad zaujímalo, či má DPMŽ aj nejakých "revízorov" na vodičov, ktorí by sledovali ich prácu, najmä ohľaduplnosť k cestujúcim, telefonovanie či fajčenie za volantom.
Viem, mala by to robiť predovšetkým polícia, ale ja som bohužiaľ okrem kontrol na alkohol nezachytil, že by polícia sledovala a postihovala u vodičov hromadnej dopravy priestupky ako je telefonovanie či fajčenie.
Na teletexte TV Patriot na stranách 112 a 113 je uverejnený článok "Žilina skvalitňuje mestskú hromadnú dopravu".
Reakcia na: anonym1 #9566:
Odkiaľ vieš, že problémy sa neriešia? To tu má do fóra napísať ekonomický námestník alebo pracovníčka PaM, že tomu alebo tomu sme strhli prémie? Alebo ako si to predstavuješ, keď tak hodnoverne napíšeš a priam rozkazovačne „kedy budete riešiť problém vodičom“.
Reakcia na: anonym1 #9565:
Hmm, ale keď privreš ruku do dverí staršej osobe, dieťatu... (proste niekomu, kto má tenšiu ruku), tak ruka zostane zakliesnená medzi gumovým tesnením ale dvere sa normálne zavrú, takže tu ti ani blokovanie rozjazdu nepomôže.
Reakcia na: Juraj #9545:

juraj,pytam sa kedy budete riešiť problem vodičom,ktorí počas jazdy telefonuju pripadne aj fajčia ?
co sa tyka daného vodiča,takych ako je on je v DPMŽ asi tak 20%,myslim tym,že ked rano sadne za volant,už ma nechut vozit ludi a nie tak sa počas dna na nich usmievat.Ano,je to problematicky vodič,ale v danom podniku sa nerozlišuju vodiči na dobryých a zlých.Je stale považovaný,len za vodiča MHD.
K danemu problemu zavretia cestujucej do dverí sa mohlo stat,ale verim tomu,keby mal vodič zapnutu blokaž(kolikovy vypinač,ktory zamedzuje rozbehnutiu trolejbusu,pokial su dvere otvorene)trolejbus by sa nerozbehol a nemuselo dvojsť k takej tragédii.Lenže vodiči to podcenuju a dany kolikovy vypinač odisťujú. ☠
Po dopravnej nehode dňa 16.10.2006 hod bol poškodený autobus Karosa B 732 #96. Nehodová udalosť sa stala o 14.40 hod. na Kamennej ceste, kde do autobusu stojaceho na zastávke na linke č. 26 zozadu narazilo nákladné auto. Autobus je poškodený na ľavej zadnej strane. Pri nehode mala byť zranená jedna cestujúca, ktorá si v tom čase označovala cestovný lístok.
Reakcia na: Jozef #9562:
Postupne sa budú všade vymienať? Som zvedavý, kedy sa takéto (alebo vôbec akékoľvek) obrubníky vyskytnú na zastávke Hlinská v smere na Solinky. ?
Reakcia na: Jakub #9561:
Možno sa ti to na prvý pohľad zdá, že nie sú ničím výnimočné. Budúcnosť je však taká, že postupne sa budú kasselské obrubníky na zastávkach vymieňať. Pre vozidlá je potrebné, aby zastavili čo najbližšie pri nástupnej hrane. To bolo možné síce aj pri klasickom obrubníku, ale tento „kasselský“ obrubník, ktorý vyvinuli v Nemecku, umožňuje približovanie kolies k obrubníku bez toho, aby došlo k poškodeniu pneumatík. Zároveň vedie vozidlo a zaisťuje najmenšiu stálu medzeru medzi vozidlom a hranou nástupnej plochy. Trolejbus alebo autobus sa takto priblíži k nástupišťu zastávky. Obrubník je vo výške asi 20 cm ako je aj nástupná hrana vozidla. Toto umožňuje ľahké nastupovanie. Výhody kasselského obrubníka sa prejavia hlavne pri nízkopodlažných vozidlách, pri nastupovaní starých ľudí, invalidných vozíkov a kočíkov. Myslím si, že ideme s dobou, kde aj u nás po Prešove sa začali budovať medzi prvými na Slovensku nové nástupištia tohto typu.
Dnes som videl tie nove, kasselske obrubniky, ale akosi sa mi nepodarilo prist na to, cim su vynimocne. Hm...?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.