Reakcia na: Dispecer #23566:
#23564 Ku garancií prepravy podľa prepravného poriadku som napr. v aktuálnom prepravnom poriadku IDS BK našiel Článok A.5 “Práva a povinnosti cestujúceho” časť A.5.1 “Cestujúci má právo:” odsek c, “v prípade, že sa preprava neuskutočnila včas, t. j. neuskutočnila sa podľa cestovnéhoporiadku, došlo k jej prerušeniu alebo zastaveniu, na náhradnú prepravu iným spojom tej
istej linky, prípadne inej linky; pričom ak prepravu nie je možné uskutočniť v ten istý deň,
cestujúci má právo na bezplatnú prepravu späť do východiskovej zastávky”.
A to mi nepripadá že som ako cestujúci zodpovedný za to že prepravný prostriedok mešká.
Samozrejme to malo byť 10:07 nie 09:07 tak ako to bolo aj v príspevku #23563
Sawuel
Páči sa mi argumentácia pána ohľadom zmätočnosti 12 min. lístka. Rovnako argumentácia že sa často stáva že rovnaká karta si v rámci hodiny kúpi 2x 12 min. lístok. A vlastne jeho zrušenie to uľahčí a cestujúci ušetrí. Stále som nenašiel v podmienkach prepravy informáciu o tom že cestovný čas si mám rátať podľa času uvedeného v cestovnom poriadku a ako cestujúci nezodpovedám za to že vozidlo mešká z dôvodu zápchy. Stále som si povinný po uplynutí platnosti kúpiť nový. Jedina výnimka je mimoriadna udalosť - pochybujem že teta revizórka uzná zápchu ako mimoriadnu udalosť. Teším sa na zmätok pri 60 min. lístkoch a ich zrušenie.
Check-in/Check-out znie fajn. Otázka koľko sa bude vracať späť. Ale celkovo dobý nápad - niekto možno využije. Jediný problém ktorý tam vidím tak je že (minimálne na starých označovačoch) sa "číslo zastávky pretáčalo" až v momente otvorenia dverí na zastávke. A teda ak toto stále platí tak prípadny Check-out by mal byť na označovači vykonaný až po otvorení dverí na zastávke na ktorej vystupujem. Inak si systém bude myslieť že som vystúpil o zastavku skôr. A rovnako si to može myslieť aj teta revizórka nakoľko musím mať platný lístok do času výstupu z vozidla. Som zvedavý ako precízne toto otestujú a ako pro-zákaznícky to bude uvedené v prepravnom poriadku.