Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: keksino #21834:
DPMŽ ešte stále má iba 2 druhy jazdných dôb, všakže? To je ten problém. Pokiaľ bude iba jazdná doba pre špičky a zvyšný čas premávky, stále to bude robiť problémy, pretože hustota dopravy všeobecne na cestách v Žiline nie je v tom "ostatnom čase" stabilne rovnaká. Čo sám pozorujem, Žilina, resp. jej centrálna časť, má veľmi silné špičky, relatívne silné sedlo (t.j. v čase medzi rannou a poobedňajšou špičkou) a oproti nim výrazne slabšiu intenzitu dopravy v okrajovom čase. Už len z toho podľa mňa vyplýva mať potrebu aspoň 3 druhov jazdných dôb...

Napríklad na linke 6 cez prac. dni vo večerných hodinách (napr. 19:00 - 20:00) sa pravidelne "vetrá" v podstate v každej zastávke. Viem si predstaviť, že v tomto čase (t. j. v tzv. okrajovom režime) by sa dala celá trasa skrátiť min. o 2 - 3 minúty, ba možno i o viac.
Cez víkend alebo mimo špičky sa možno čaká, ale cez pracovný deň 4ka ledva stíha na 14tku ak je v meste zápcha, a navyše cez prac. deň sa je aj problém dostať hore z Matice na Fatranskú (ul. Vysokoškolákov) a vtedy sa pri kombinácii týchto faktorov každá minúta hodí. Jediným riešením by asi bolo keby sa CP a spomínaná jazdná doba upravila mimo špičky (večer keď sa všade skracujú jazdné doby) a cez víkend.
Vysvetli mi prosim niekto toto. Ako môže vychádzajúca 14 z Matice prísť na Fatranskú a tam stáť cca 60 sekund do odchodu hned na prvej zástavke? To nemôžu tu vatu nasekať trebárs až niekte na Hlinach? V najbližšej dobe spravím video ako cca 25-30 kmh jazdia vozidla pomaly po meste a zbytočne bránia plynulosti IAD. Keby sa už tento DP spamatal (lebo zakaznikov stale menej a menej) a upravil predpisom aby vozidla aspom čakali na zastavke (ked je nemožne skratiť tieto hlupe vikendove doby) Trochu by to zaktraktivnilo MHD . ?
Reakcia na: keksino #21831:
No ja som to videl pred 3timi dvermi, tak potom je na viacerých miestach oddelený? , neskôr nahradená 207čkou
Reakcia na: Tomáš16 #21830:
Opravím ťa, tá diera je na strane od okna v zadnej časti vozu ?
Ak niekto z DPMŽ číta fórum : 238 má na strane dverí oddelený mech od zadnej časti vozu. Pri jazde vzniká dosť veľká medzera?
Reakcia na: keksino #21827:
Ale iba s jedným poobede ? doobeda z 231
Dnes som videl 241 zozadu ak musím poďakovať tým ľudom z DPMŽ ktorý si to tu prečítali a konečne má jasne svietiaci zadný displej tak, ako iné trolejbusy. ?
Reakcia na: Jakub123 #21826:
Asi si si pomýlil tému ?
Nie náhodou 6/4 231 (254)? Lebo 238 bola na 4/4 aj so svojimi vodičmi
1/1 - 259
3/5 - 243
5/5 - 260
6/2 - 254 (235)
6/3 - 226
6/4 - 231 (238)
7/1 - 241
7/2 - 252 (239)
7/3 - 257 (235)
16/1 - 261 (221)
16/2 - 223
16/3 - 214
Snaží sa primátor odradiť od cestovania MHD? Ak slová v nasledujúcej tlačovej správe vezmeme doslova ("deň bez áut alebo AUTOBUSOV", "počas letných mesiacov čo najviac"...), tak áno.

http://www.zilinak.sk/prispevky/366/zasportovali-sme-si-cestou-do-prace
Reakcia na: ZZAA #21821:
V KE bolo niečo podobné (s B 932) ako je u vás s B 952. A problém snáď bol iba na zo začiatku... Nakoniec sa drvivá väčšina naučila, že ak vidí pri dverách zelené tlačítko v žltom obale, musí si otvoriť sám...
Ozaj je este 113 bojaschopna ?? 🙂
Reakcia na: keksino #21820:
Aj som si myslel ze je to tak. 🙂 Pretoze rozoznat B 952 z prvych dvoch serii a 3 a 4 serie dokaze asi len zlomok cestujucich v ZA 🙂 Niektory ani od B 932 a ked by sa v a-busoch vybavenych dopytom zacal dopyt pouzivat 3/4 cestujucich by hromzili a divili sa ze preco sa dvere na niektorych a-busoch neotvaraju AJ ked by tam mali KONSKY napis ,,otvaranie dveri" U t-busov je to podla mna ine pre bezneho lajika existuju len 2 druhy t-busov ,,stary" a ,,novy" a postupom casu si uz vsetci zvykli ze na novych si dvere otvaraju sami ALE kolko existuje pre bezneho lajika druhov a-busov ,,co ja viem milion" 🙂 🙂 Napr. citelisy 12m dopyt nemaju ale 18m maju s toho by bol bezny ZA cestujuci na prasinu
NO uvidime ako to bude na novych a busoch co sem pridu 🙂
Reakcia na: ZZAA #21818:
Najskôr boli olepované čiernou izolačkou, potom (asi) demontované.
Prečo sa vlastne dopyt nevyužíva? Dôvodom by mohlo byť že sú aj s dopytom aj bez dopytu a že by to mohlo spôsobiť u cestujúcich zmätok, no u t-busov je to to isté, su aj staré - bez dopytu, aj nové s dopytom. A predsa to funguje.
To s tymi tlacitkami zrejme neplati pre 117 a 118 ak som dobre videl 🙂
Nevie niketo ci budu nove a-busy vybavene dop.otvaranim dveri ?? A nevie este niekto preco boli zvnutra demontovane tlacitka dop. otvarania dveri v sucasnych a-busoch ktore nim vybavene boli??
No ak dobre rátam, tak po príchode nových NP autobusov tu budeme mať 12 krátkych NP, a 2 dlhé NP (ale tie sa využívajú buď ako posila na t-bus linky - L4,L7 alebo majú teda svoje hlavné využitie - KIA linky, a vtedy sú vlastne tieto dva klbáky využité)
Čo sa týka krátkych tak máme 10 A-bus liniek, a budeme mať 12 NP vozidiel, minimálne jeden z nich ostane nevyužitý, keby niečo vypadlo, jeden údržba, takže nám zostane rovnaký počet NP vozov ako liniek. Aj keby z nejakej linky ubrali jeden NP, stále je ich málo a robiť nejakých 7-8 NP poradí je podľa mňa zbytočné. Navic autobusy majú v šablóne veľmi veľa prejazdov medzi linkami takže by asi bola garancia zbytočná, možno by na nejakú linku vyšli max 1-2 NP spoje. Na garanciu na A-bus je podľa mňa ešte priskoro.
Ozaj uvazuje sa uz po prichode dalsich piatich NP a-busov o zavedeni garantovanych NP spojov na autobusovych linkach Myslim ze zariadit par garantovane NP spojov by nemal byt az taky problem CI?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.