Dnes som videl 241 zozadu ak musím poďakovať tým ľudom z DPMŽ ktorý si to tu prečítali a konečne má jasne svietiaci zadný displej tak, ako iné trolejbusy. ?
Snaží sa primátor odradiť od cestovania MHD? Ak slová v nasledujúcej tlačovej správe vezmeme doslova ("deň bez áut alebo AUTOBUSOV", "počas letných mesiacov čo najviac"...), tak áno.
V KE bolo niečo podobné (s B 932) ako je u vás s B 952. A problém snáď bol iba na zo začiatku... Nakoniec sa drvivá väčšina naučila, že ak vidí pri dverách zelené tlačítko v žltom obale, musí si otvoriť sám...
Aj som si myslel ze je to tak. Pretoze rozoznat B 952 z prvych dvoch serii a 3 a 4 serie dokaze asi len zlomok cestujucich v ZA Niektory ani od B 932 a ked by sa v a-busoch vybavenych dopytom zacal dopyt pouzivat 3/4 cestujucich by hromzili a divili sa ze preco sa dvere na niektorych a-busoch neotvaraju AJ ked by tam mali KONSKY napis ,,otvaranie dveri" U t-busov je to podla mna ine pre bezneho lajika existuju len 2 druhy t-busov ,,stary" a ,,novy" a postupom casu si uz vsetci zvykli ze na novych si dvere otvaraju sami ALE kolko existuje pre bezneho lajika druhov a-busov ,,co ja viem milion" Napr. citelisy 12m dopyt nemaju ale 18m maju s toho by bol bezny ZA cestujuci na prasinu
NO uvidime ako to bude na novych a busoch co sem pridu
Najskôr boli olepované čiernou izolačkou, potom (asi) demontované.
Prečo sa vlastne dopyt nevyužíva? Dôvodom by mohlo byť že sú aj s dopytom aj bez dopytu a že by to mohlo spôsobiť u cestujúcich zmätok, no u t-busov je to to isté, su aj staré - bez dopytu, aj nové s dopytom. A predsa to funguje.
Nevie niketo ci budu nove a-busy vybavene dop.otvaranim dveri ?? A nevie este niekto preco boli zvnutra demontovane tlacitka dop. otvarania dveri v sucasnych a-busoch ktore nim vybavene boli??
No ak dobre rátam, tak po príchode nových NP autobusov tu budeme mať 12 krátkych NP, a 2 dlhé NP (ale tie sa využívajú buď ako posila na t-bus linky - L4,L7 alebo majú teda svoje hlavné využitie - KIA linky, a vtedy sú vlastne tieto dva klbáky využité)
Čo sa týka krátkych tak máme 10 A-bus liniek, a budeme mať 12 NP vozidiel, minimálne jeden z nich ostane nevyužitý, keby niečo vypadlo, jeden údržba, takže nám zostane rovnaký počet NP vozov ako liniek. Aj keby z nejakej linky ubrali jeden NP, stále je ich málo a robiť nejakých 7-8 NP poradí je podľa mňa zbytočné. Navic autobusy majú v šablóne veľmi veľa prejazdov medzi linkami takže by asi bola garancia zbytočná, možno by na nejakú linku vyšli max 1-2 NP spoje. Na garanciu na A-bus je podľa mňa ešte priskoro.
Ozaj uvazuje sa uz po prichode dalsich piatich NP a-busov o zavedeni garantovanych NP spojov na autobusovych linkach Myslim ze zariadit par garantovane NP spojov by nemal byt az taky problem CI?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomáš16