Reakcia na: amater #2820:
S tými prípojmi na rýchliky to v prípade TT nie je také jednoduché. Časť bude chcieť prípoj na smer Ba, časť na smer ZA. A potom na rýchliky, alebo na IC-čka? alebo aj na Zr vlaky? A koľko pred odchodom? Ja osobne chodím na stanicu vždy minimálne 20 min. pred odchodom vlaku a keď je to nejaká významnejšia akcia alebo ideme väčšia skupina tak niekedy aj 30 min. (a teda ani zďaleka nie som sám, čo si pre každý prípad necháva dostatočnú časovú rezervu). (v kritické časy sa iba pri okienku na kúpu lístka čaká v rade tých 8-10 min...Niečo iné je po príchode vlaku, keď z neho vystúpi veľký dav a je predpoklad že väčšina z neho pôjde na MHD a to tiež na konkrétne smery, nie do celej TT. Ale takáto situácia nastane iba vybrané nedele večer z vlakov zo smeru KE a to je už zasa osobitná kapitola...
Udiak
V prvom rade pozor, aby ste nevymysleli "ceplú vodu". Najprv sa skúste zobudiť, kde a v akých ekonomických podmienkach žijete, potom sa skúste zaradiť, na ktoré miesto v EÚ si trúfate a potom si začnite vylievať svoje "EGO".
Zaručené novinárske, šoférske, nadšenecké a neviem ešte aké reakcie sú a vždy budú iba subjektívnymi názormi. Tieto názory nechcú ani za svet rešpektovať názor, že keď má mesto na verejnú dopravu cca milión Euro, tak viac na ňu môže dať iba vtedy, ak zoberie takúto čiastku niekde inde, napr. zruší mestskú zeleň a jej údržbu, napr. zruší niektorú školu a podobne.
Nechápem, kde beriete všetci nespokojní právo hodnotiť zhadzovaním snahu po hľadaní rezerv, to jest vyraďovaním tých spojov, na ktoré za posledné dva roky nastupovalo pravidelne denne 6-8 ľudí. Nechápem, kde beriete právo a odvahu zhadzovať oficiálne orgány mesta - úrad, komisie, zastupiteľstvo. Snáď nemáte úplne vykradnuté v hlavách, hodnotiť tých, ktorí sa snažia vás nezadlžovať negatívne. Snáď si nemyslíte, že nejaké DIC môže svojvoľne poškodzovať mesto a jeho občanov návrhom podľa vás pomazaných "zlého a slúžiaceho na rozbitie". Ak áno, potom vás úprimne všetkých ľutujem.
Debilné konštatovanie, že sme niečo zle navrhli a potom to sa opravuje na základe vašich zistení si vyhoďte z hlavy. Tie ranné spoje, ktoré tam na začiatku neboli, tam neboli úmyselne, pretože nimi chodilo, ako som už uviedol 6-8 ľudí. Mesto urobilo gesto a aj napriek strate tam tie spoje pridalo. Teda nenamýšľajte si a nerobte si zbytočné ilúzie, že ste géniami a že vy ste na to prišli. Rovnako si nemyslite, že niekto vám bude robiť servis a hľadať vám spoj, vysvetľovať vám či je na prípoj k vlaku dobrých 5, či 15 minút. Uvedomte si, že kde žijete, a či v iných oblastiach, napr, daniach vám niekto len tak ľahko poradí.
"Amater" dáva zničujúci návrh prevádzku od 4.30 do 22.30 v 15-20 min. a 30 až 60 min. intervaly pravdepodobne na všetkých linkách. Môj milovaný to by stálo okrem dnešného milióna ďalší milión navyše a môžete začať skúšať pánovi primátorovi vytrhnúť chlp z dlane...
Uvedomte si konečne, že Trnava má nárok iba na taký rozsah MHD, ako prináša optimalizácia. Podobne veľký Trenčín má 2x viac cestujúcich, investuje do MHD 1.6 mil. Eur a taktiež tam teraz prebieha redukcia. Navyše podstatná časť cestujúcich v Trnave má sociálne výhody - študenti s 50% zľavou tvoria cca 30% cestujúcich a dôchodcovia s 100% zľavou tvoria 25%.
Môžete ragovať akokoľvek posmešne, že načo sme dva roky sledovali palubné počítače, vždy tie naše poznatky budú objektívne a ten váš názor bude iba jediným z 13 tisíc cestujucich, ktorí využívajú MHD denne. A takú bude mať aj váhu. Ja ani nikto normálny nemôže nič iné iba sa usmievať nejakej exotke, ktorej nejde autobus z roboty o 14.05, ale až o 14.15 a rovnako požiadavke, že polievať záhradu je možné iba o 9.43, rovnako položiť kvety na hrob o 14.44. Možno som toto tu podal tvrdo, isto sa nájdu opäť moralisti, ale toto vážení je realita a tú či sa vám páči alebo nie diktuje spoločnosť. Že iba máloktorí sú schopní čítať fakty nie je moja chyba, niektorí naletia na hystériu nejakej zástupkyne ľudu tiež nie. Že prvé dni prišlo more anonymov, že v nasledujúcich dňoch sa nič nedeje som už predpovedal. My máme na vyladenie systému ešte dva mesiace, ak ste písali pripomienky a boli trefné a zmysluplné, tak vám treba poďakovať. Iste s mimi budeme pracovať a budeme dalej hľadať ešte lepšie riešenie. A tí ktorí toto všetko považujete za "optimalizáciu" príjmite mojú úprimnú sústrasť a zároveň radu, pozrite sa každé ráno do zrkadla...