Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: absik #2120:
radnica si sľubuje od toho návrhu aj zvýšenie počtu spojov? ? to je Trnava asi jediné mesto v SR, ktorému by sa mala tento rok zlepšiť MHD.
Reakcia na: petera #2118:
Myslím že autori toho návrhu ani sami nevedia...

Re #2117 draxter: Nie nepotrebuje, veď jasné, tie obkecávačky že ekologické vozidlá a všelijaké vymyslené prípojné spoje posilové to zvyšuje komfort cestovania ? V Přerove kĺbak potrebovali? Tak tam sa to hneď spravilo...
Podľa návrhu linky ktoré idú na prednádražie majú smer ako voľakedy , teda Bottova, park J.Kráľa a konečná na G.Dusíka ,bude sa to meniť? A kde bude zas konečná _
SAD TT "vôbec" nepotrebuje kĺbové autobusy, táto tlačenka je určite obrovská "zhoda náhod": http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/38076/categories/created-monthly-calendar-2011-8-3
Reakcia na: S499.1023 #2111:
tom som nevedel, že jeho blahorodie Žeriavek udeľuje aj VŠ tituly ? ďalší do partie mudrlantov... keď sa minie ropa aj plyn, tak čo potom budeš hovoriť promovaný falus Žeriavek?
Reakcia na: MHD4 #2113:
Aspoň pre tento účel mohli nechať jednu mestskú Karosu ako zálohu, i keď pochybujem že všetky museli podľa OPŽP vyradiť, aj tak niektoré čo sa vrátili z Přerova tie sa nevzťahovali na Trnavskú MHD (pokiaľ sa nemýlim, niekto by to mohol doplniť) ale radšej si stiahnú z prímesta autobus.

A som zvedavý čo bude v zime ak náhodou začnú "zelenáče" haprovať, nastane návrat prímestských vozov na MHD? ?
Reakcia na: Mike #2105:
Ale PSA nie je sklad, kde robia 2 ľudia.?
Reakcia na: Tanner #2112:
Tá prímestská už jazdí tretí alebo aj štvrtý deň...toto vyzerá byť dlhodobé...pred týždňom som išiel 932 AM-kou a čakal som kedy sa rozpadneme... ☠
TESCO bus v podaní prímestskej Karosy C734 TT946BJ že by nám TT932AM zase štrajkovala? ?
Reakcia na: no.ev.di. #2110:
A opať náš analytik a odborník na všetko, akademik prof. PhDr. Daniel Žák, PhD., DrSc., h.c., plytvá svojou genialitou na tomto serveri, hoci by mohol jasnozrivo vládnuť celému svetu, lebo on všade bol, všetko videl a všetko vie.
Reakcia na: Tootti #2109:
možno budú pre somárov v našej inteligentnej krajine trolejbusy opäť aktuálne, keď ropa a zemný plyn dojdu, zatiaľ čo dopravné podniky v iných štátoch to riešia už teraz, my to budeme riešiť až keď bude absolútny prúser. A vďaka vzrastajúcemu počtu ľudí užívajúcich IAD a lobbingu výrobcov automobilov a staviteľov diaľníc sa zásoby ropy a zemného plynu vyčerpajú skôr ako sa predpovedá a také krajiny ako Slovensko to zastihne nepripravené.
Reakcia na: chubby #2107:
... a tá mala dokonca pokračovať až k atómke, čo ja viem z rozprávanie jedného čo sa s tým zaoberal tak trolejbusy skončili len pri územnoplánovocom podklade na riešenie ekonomickej analýze zavedenia trolejbusovej dopravy . . . .
Reakcia na: chubby #2107:
osobne tipujem, že t-busy mali ísť na Prednádražie, Družbu, Linčiansku a hore na Kopánku cez Zelený kríček a potom možno aj prepojenie Družba - Kopánka popri Tescu by sa zrealizovalo. Aj Trenčín mal mať trolejbusy, aj Nitra. Jediné mestá ktoré sa stihli ešte na prelome 80. a 90. rokov uchytiť a zaviest trolejbusy boli Žilina a Banská Bystrica.
Reakcia na: no.ev.di. #2106:
Na konci 80-tych rokoch pisali vo vtedajsich novinach Trnavsky hlas, ze na Spartakovskej boly osadene nove stlpy osvetlenia, ktore budu niest aj planovane trolejove vedenie. Presne smerovanie tras nabolo popisane. Tak isto na krizovatke Hospdarska - Kollarova su masivne stoziare osvatlenia, kvoli trolejovej krizovatke. Vystavba sa mala zacat v 1990. Po pade komunizmu sa od toho upustilo.
Reakcia na: chubby #2104:
kadiaľ mali premávať trolejbusy?
Reakcia na: AAA #2101:
Ale nie doprava do zamestnania v absolútnom ponímaní (tak to bolo do roku 1989).. to zn. aj ak cestujú napr. dvaja ľudia do nejakého skladu ktorý je 4 km mimo akejkoľvek obývanej oblasti majú tam nárok sa doviezť pravidelným spojom MHD?
V Trnave uz rez bola dobra MHD, bolo to v 80-tych rokoch. Bolo az 24 liniek. Mali pokrytie od vsadial vsade a chodily plne, lebo ludia sa mohli spolahnut, ze sa vzdy vsade dostanu a ze im nejaky bus pojde. V 90-tom roku sa dokonca malo zacat budovat trolejove vedenie pre trolejbusy.
Veľmi ma potešilo keď sa v nových autobusoch v Trnave spustilo elektronické hlásenie zastávok ale v poslednéj dobe ma to viac otravuje ... niekedy sú po tichu, nesedí to s trasou (ohlásenie zastávok ešte keď autobus ani zdaleka nie na zastávke - oneskorené hlásenie ďalšej zastávky) Alebo hlásenie nejde vôbec. Dnes šofer na linke 10 vypínal hlasenie a bolo to až neprijemne asi takto znelo hlásenie: nasled ... zastávka ... iba vtedy to ohlásilo celé keď musel mať obe ruky na volante. Normálne som sa chcel postaviť a dačo mu ísť povedať
Reakcia na: koco #2097:
Ľudia čo chodia do roboty Store Land - Baumax, Sconto ... atď. musia chodiť peši alebo na taxíku (vraj im ho preplácajú) Ja nechápem jednu vec ak si pozrieš SAD Trnava v českom Přerove tam to išlo okamžite a MHD tam fičí jedna radosť a celkovo je to tam dobre spravené. A v Trnave to trvá dasatročia a stále k horšiemu. Vysvetlí mi konečne dakto kde je problém?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.