Reakcia na: Jacob #11661:
Opakujem, obnovu vozidiel ani PAL ani MHD "si neriadime my sko SADka". Toto schvaluje vylucne objednavatel dopravy. V pripade MHD je to Mesto Trencin, v pripade PAL je to TSK.Nasa uloha je len pravidelne informovat o technickom stave autobusov, priemernom a najvyssom veku, vyske nakladov na opravy a porovnat s nakladmi na novy autobus, ak je vyhodnejsi. Dalej navrhovat dlhodoby plan obnovy autobusov i kratkodoby na jednotlive roky.
Na PAL je dohoda s TSK o dlhodobom 5-rocnom plane obnovy, tychto 25 je obnova v tretom roku, v rokoch 2019 a 2020 je planovana obnova este 40 autobusov PAL rocne.
Ako to dopadne s (pravidelnou, systematickou) obnovou autobusov MHD, je nezname.
Kto vie ev.číslo?
kvorka
1.máj 2018 - náhrada za zhorený, inak 2011
2.september 2018 - Crealis
PS: Juraj, ja viem presne ako to je, ak si si všimol tá otázka bola čisto o "dopraváckom" vyznaní sa, kritika objednávateľa tu už bola dosť, tak je zbytočné to znovu rozoberať. Lebo ja som proti tomu, aby sa priamo predĺžila zmluva na 5 rokov, počas ktorých sa nám akurát rozpadnú 4/5 vozového parku kĺbakov a 15ks 952-ojok, keďže dodatok nové vozy nerieši (okrem už spomenutého prípadu "náhrady" v prípade vis major)
PPS: dúfam, že s tým obviňovaním si nemieril na mňa, lebo ja som dopravcu kritizoval za kadečo, ale za obnovu vozového parku isto nie
PAL: koľko vozov je NP z tých nových?