Reakcia na: Jacob #11649:
1: nie - skús porozmýšľať2: áno
Napájanie frekventovaných peších ťahov napr. aj na zastávky tak aby bol pohyb chodcov logický a ekonomický a nevznikali zbytočné kolízie by sa malo riešiť v každom projekte. Ešte sa máme čo učiť aj keď už vidím zlepšenia takže budem myslieť pozitívne.
Ak si teda myslel kĺbovú verziu
to naozaj by vyzeralo otrasne, už len samotný 12M je nanič.
Jacob
2. IVECO CREALIS (2018)
Je to celkom smiešne :DDD v menšom meste takéto autobusy idú mať a u nás teraz príde iba oproti tomuto trápny IVECO CROSSWAY LE, aj to iba kvôli tomu, že zhorel predošlý Crossway.
Ale čo čakať takéto autobusy ako sú teraz v Lučenci tak my ich budeme mať asi až keď už dávno inde nebudú a budú už asi aj autobusy ktoré pôjdu samé
Inak to čo má popísané na predvolebných bilboardoch Rybníček tuším niečo ako "Bližšie k moderným Európskym mestám" či niečo v tom zmysle, tak to fakt niekto ho bude voliť, keď je to celkom klamstvo? Keď si zoberieme, že ohľadom autobusov sme stále ako v roku 2005 kedy tu začali jazdiť B952 a jazdia bohužiaľ do dnes? Ja len chcem stále vidieť, čo bude robiť SAD-ka keď bude musieť po pár rokoch vyradiť všetky tieto staré rachotiny, nie, že by kupovali briebežne ročne okolo 7 autobusov dajme tomu možno menej, ale oni asi fakt čakajú kedy úplne budú zničené a nepojazdné a prídu o 15 autobusov a čo potom budú robiť chcem vidieť.
Možno sú B952 spoľahlivé a takto, ale povedzme si otvorene, ak chcú zvýšiť počet cestujúcich a aby ľudia presadli na autobus tak chce to aj lepšie autobusy, hlavne nízkopodlažné, keby aj nie 100% tak keby tak 50% a viac, lenže teraz... ani tam kde majú ísť na 100% nízkopodlažné autobusy tak takých spojov je málo a pri niektorých ani to neveia dodržať, čo je smutné