Reakcia na: Richard Ščepko #11670:
1/ Suhlasim s Vami, len treba rozlisovat politiku a politikarcenie. Nie vsetci tu postrehnu, aky je v tom obrovsky rozdiel.2/ Ani ja nemam ziadnu vyhradu, ze tu prispievate. NAOPAK! Velmi si vazim, ze ste sa nasiel ako aspon jeden komunalny politik, ktory sem prispievate svojimi nazormi a nametmi.
(Len si myslim, ze by dopravackej veci viac prospeli Vase fakty ako popis politikarcenia, ktory je v konecnom dosledku kontraproduktivny, lebo popisovat nazorove rozpory medzi poslancami, demokraticky zvolenou vacsinou a "ukrivdenou" mensinou - a nakoniec jednotne ako za sociku hlasovat spolocne "ako jeden muz" v komisii i v MZ... A ze Vam niektore veci neprejdu? No zial, taka je demokracia, pokial niektori ini v demokratickom hlasovani vo volbach volicov presvedcili viac ako Vy a ziskali vacsinu, nie je to ich chyba a tu na iMHD by som im to nevycital. A ak popisovat system fungovania komisii a stanovisko demokraticky prehlasovanej mensiny, tak pravdivo.)
3/ Tiez som rad, ze aj viaceri clenovia iMHD sa podielaju na pozitivnych zmenach, i takych, ktore ste inicializovali Vy. Myslim, ze na to tu toto forum je.
4/ Byt proti obnove autobusov, ktore v zmysle sucasneho pravneho poriadku a uctovnych predpisov su vo vlastnictve dopravcu - a nenapisat, ze inac to ide iba v pripade, ak by si mesto zriadilo Dopravny podnik (a priamo iniciativne ten Dopravny podnik nenavrhnut!) je iba polovicate a bezvychodiskove stanovisko a riesenie, ktoreho koniec je v marazme uplneho rozpadu a konca vozidloveho parku MHD.
5/ Pan poslanec, kedykolvek ste na dalsej osobnej diskusii o MHD v Trencine vitany!
Richard Ščepko
Zúčastnil som sa aj rokovaní, resp. "neformálnych stretnutí" v sobášnej sieni, kde bola aj téma predĺženia zmluvy so SAD TN o ďalších 5 rokov. Aj skúsenosť s opätovným nasadením 18M bola pre mňa tiež pomerne zaujímavá.
Je pravdou, že zmysluplná obnova zo strany vedenia mesta nie je. Toto nie je problém SAD TN (to som tu napísal už niekoľko krát). Na druhej strane je skôr úsmevné myslieť si, že niekto z poslancov navrhne obnovu vozového parku v určitom rozsahu a zvyšní kolegovia (ktorí zväčša vedia len že vozidlá sú červené) mu to schvália. Zvlášť, keď poslanec nemá žiadny (!) dosah na úradníkov. Na to je vedenie mesta.
Ďalšia vec. Ak by sa mali opäť nakupovať Crosswaye, tak by som mal asi otvorene celkom problém.
Mám totiž ako poslanec aj ako cestujúci trochu inú predstavu o MHD (ako celku, nie len vozidlá). Ale to ste museli sám vidieť, keď som Vás pred asi 3 rokmi poprosil o spoločné stretnutie. Vtedy som sa snažil pochopiť, prečo v tomto meste nefungujú úplne elementárne veci. A nie len pochopiť, ale aj zmeniť. Žiaľ, úspechy sú minimálne.