ja vnímam nástup všetkými dvermi ako podstatný pre skrátenie jazdných časov v koncových a začiatočných úsekoch - Sihoť, Juh, Kubra: všetko treba dať po minúte: nie je žiadny kruháč, žiadny semafór ani prednsoť v jazde. Ak bsu odchádza 10:00, to je čas odchodu a nie príchodu na zastávku, takže za 60 sekúnd musí voz prejsť jednu zastávku v týchto úsekoch.
Inak pár návrhov na úpravu od decembra (linky 7 a 17 nehodnotím, ich záťaž ešte len začne):
- na linke 4 pridať ešte jeden spoj večer
- na linke 1/22 niečo urobiť s odchodmi večer, lebo sa nestíha posledný rýchlik do ZA 21:26, predtým ide linka 1 o 20:15 a potom až 21:20, pričom linka 11 ide tiež už 20:45. Zišlo by sa niečo na stanicu cca 21:00-21:05 (neviem či posunúť linku 1 z 21:20 možno s ohľadom na obehy a interval)
- na Juhu I doplniť niečo aj v 21.hodine, v pôvodnom návrhu bola linka 5, teraz nie je nič. Dal by som preto tú linku 4 čo píšem vyššie.
- držal by som sa ešte toho, že neposúvať pravidelný interval o 5-10 min kedy-tedy, ale buď posunúť všetky spoje o 5 min, alebo vôbec. V pôvodnom návrhu boli takto pekne preložené spoje liniek 1+11, čo už teraz nie je od nás z Kubrej.
- rád by som, aby niektoré skrátené spoje (4 z Opatovej) mali poznámku na akom spoji pokračujú a aby to bola cesta jedna tak, ako to je uevdené tu na imhd.
- to hlúpe označenie na transparentoch, že už z Juhu je uevdené gen. Svobodu na spojoch liniek 7,13,17 je potrebné zmeniť, začať používať aj inverzné označenie pri zachádzkových či skrátených spojoch
- konečne vyriešiť CP na zastávkach, nech už nezavádza cestujúcich
Chválim linky 4,6,8,11 a 13, vyzerajú naozaj slušne využívané v novom prevedení.
Inak pár návrhov na úpravu od decembra (linky 7 a 17 nehodnotím, ich záťaž ešte len začne):
- na linke 4 pridať ešte jeden spoj večer
- na linke 1/22 niečo urobiť s odchodmi večer, lebo sa nestíha posledný rýchlik do ZA 21:26, predtým ide linka 1 o 20:15 a potom až 21:20, pričom linka 11 ide tiež už 20:45. Zišlo by sa niečo na stanicu cca 21:00-21:05 (neviem či posunúť linku 1 z 21:20 možno s ohľadom na obehy a interval)
- na Juhu I doplniť niečo aj v 21.hodine, v pôvodnom návrhu bola linka 5, teraz nie je nič. Dal by som preto tú linku 4 čo píšem vyššie.
- držal by som sa ešte toho, že neposúvať pravidelný interval o 5-10 min kedy-tedy, ale buď posunúť všetky spoje o 5 min, alebo vôbec. V pôvodnom návrhu boli takto pekne preložené spoje liniek 1+11, čo už teraz nie je od nás z Kubrej.
- rád by som, aby niektoré skrátené spoje (4 z Opatovej) mali poznámku na akom spoji pokračujú a aby to bola cesta jedna tak, ako to je uevdené tu na imhd.
- to hlúpe označenie na transparentoch, že už z Juhu je uevdené gen. Svobodu na spojoch liniek 7,13,17 je potrebné zmeniť, začať používať aj inverzné označenie pri zachádzkových či skrátených spojoch
- konečne vyriešiť CP na zastávkach, nech už nezavádza cestujúcich
Chválim linky 4,6,8,11 a 13, vyzerajú naozaj slušne využívané v novom prevedení.
MA MHD
"... oznamuje svojim klientom, že dňa 18.8.2016 (štvrtok) bude Kancelária predpredaja so sídlom Palackého 11, Trenčín (aut. stanica) z technických príčin otvorená... "
Odkedy je na Palackého ul. autobusová stanica? ?