Reakcia na: dyspozytor #9594:
Neda sa,mikrofony nam odpojili ked sa zavadzalo hlasenie zastavok,neide nam v MHD ani radio do reprakov pustat a ani prihovor vodica,treba solo hlasenie pridat,ved to roky pletie aj turistov na linke 21-teraz4 v Opatovej a teraz aj na 5 a 6 ...taktiez by som sa zamyslel nad linkou c.13 ci je spravne ze na jeden listok sa da absolvovat cela trasa....i ked "kto"by sa tak vozil pravda?! ale... a podobne... A bol by som za to aby sa v napisoch na displei pridalo VOZIDLO a VODIC maju pauzu(vhodne najme v cakani na spoj v OC Laugaricio) a odstranili sa nezmyselne PREJAZDy pocas cakani na spoj...
MA MHD
- obmedzenie linky 17 na špičku a zrušenie letnej premávky
- obmedzenie večerných spojov liniek 5 a 18 v "x" aj v "a"
- porušenie prekladu spojov smerom z mesta v "x" aj v "a"
- zavedenie "dier" vo večernej premávke
Tak je pochopiteľné, že ľudia na to zareagovali menším záujmom. Na Juhu II bolo pozitívnych zmien ďaleko viac.
Nový grafikon vyriešil pracovné dni perfektne na 100%. Ale cez víkend prišiel Juh I o 1/3 spojov a "získal" 40 min. dieru. Tak je pravdepodobné, že ľudia opäť zareagujú zníženým záujmom a preto mi záleží na tom, aby sa tá diera vyriešila a nedošlo k ešte väčšiemu poklesu.
A nemusí to byť zrovna 20 min. interval, to vravím stále. Pokojne to môžu byť tie dva spoje do hodiny (aj to je postačujúce). Len je potrebné aby bola obsluha pravidelná a bez dier, a teda v tomto prípade by bol riešením 30 min. interval. Ja nežiadam posilnenie ale pravidelnosť! Čo je základ MHD.
K samotnej vyťaženosti: linka 11 vozila okolo 30 cestujúcich, linka 5 okolo 15 ľudí a linka 18 do 10 cestujúcich. Píšem koľko ľudí išlo v úseku konečná - pod Juhom.
Takže dva spoje za hodinu postačujú, avšak pravidelne rozložené. Nie v (ne)intervale 40 a 20 minút.