Medzičasom v Záblatí. Kasseláky sú osadené už na oboch zastávkach, aktuálne sa robí úprava terénu a osádzanie signálneho a vodiaceho pásu do dlažby + v smere do Záblatia samotná zastávka MHD.
Inak v najbližšom Infe bude na dvojstrane v strede vytlačená mapa siete MHD od pána Kohániho. Vo vozidlách a na zastávkach sa to vraj nestretlo s nadšením vedenia SAD. Ale verím, že po nejakej spoločnej diskusii a zapracovaní niektorých postrehov sa mapa objaví aj tam. Verím, že to ešte nie je uzatvorená vec.
BTW: DPMB obdobnú mapu používa vo vozidlách aj pri nočných spojoch. Videl som to len v električkách, keďže trolejbusy a autobusy som nevyužíval. Podobne aj Praha (https://ropid.cz/tramvaje2016/), resp. https://ropid.cz/wp-content/uploads/mapy/schemata-trvala/a3_kolejova_doprava.pdf
Inak v najbližšom Infe bude na dvojstrane v strede vytlačená mapa siete MHD od pána Kohániho. Vo vozidlách a na zastávkach sa to vraj nestretlo s nadšením vedenia SAD. Ale verím, že po nejakej spoločnej diskusii a zapracovaní niektorých postrehov sa mapa objaví aj tam. Verím, že to ešte nie je uzatvorená vec.
BTW: DPMB obdobnú mapu používa vo vozidlách aj pri nočných spojoch. Videl som to len v električkách, keďže trolejbusy a autobusy som nevyužíval. Podobne aj Praha (https://ropid.cz/tramvaje2016/), resp. https://ropid.cz/wp-content/uploads/mapy/schemata-trvala/a3_kolejova_doprava.pdf
MA MHD
- obmedzenie linky 17 na špičku a zrušenie letnej premávky
- obmedzenie večerných spojov liniek 5 a 18 v "x" aj v "a"
- porušenie prekladu spojov smerom z mesta v "x" aj v "a"
- zavedenie "dier" vo večernej premávke
Tak je pochopiteľné, že ľudia na to zareagovali menším záujmom. Na Juhu II bolo pozitívnych zmien ďaleko viac.
Nový grafikon vyriešil pracovné dni perfektne na 100%. Ale cez víkend prišiel Juh I o 1/3 spojov a "získal" 40 min. dieru. Tak je pravdepodobné, že ľudia opäť zareagujú zníženým záujmom a preto mi záleží na tom, aby sa tá diera vyriešila a nedošlo k ešte väčšiemu poklesu.
A nemusí to byť zrovna 20 min. interval, to vravím stále. Pokojne to môžu byť tie dva spoje do hodiny (aj to je postačujúce). Len je potrebné aby bola obsluha pravidelná a bez dier, a teda v tomto prípade by bol riešením 30 min. interval. Ja nežiadam posilnenie ale pravidelnosť! Čo je základ MHD.
K samotnej vyťaženosti: linka 11 vozila okolo 30 cestujúcich, linka 5 okolo 15 ľudí a linka 18 do 10 cestujúcich. Píšem koľko ľudí išlo v úseku konečná - pod Juhom.
Takže dva spoje za hodinu postačujú, avšak pravidelne rozložené. Nie v (ne)intervale 40 a 20 minút.