Reakcia na: milan005 #9068:
Pre cestujúcich je ale určite prehľadnejšie , ak budú dve linky a jedna bude mať 2 a druhá 4 konečné ako jedna so 6 konečnými. A s linkou 2 by som to neporovnával. Linka 2 mál len tri (s LOT 4) konečné a v základe sú len 2 varianty trasy. Zato pri linke 6 má ráno takmer každý spoj inú trasu, čo má od spojov L2 ďaleko. Netreba mať silou-mocou čo najmenej liniek aj za cenu neprehľadnej MHD, ale ak by to bolo v záujme cestujúcich tak treba linku zaviesť. Dvojičky boli v Trenčíne vždy a osvedčilo sa to, ľudia by si aspoň moc nemuseli zvykať (veď 16 je robotnícka aj dnes).Na druhú stranu musím priznať, že aj označovanie písmenami má svoje výhody. Zaujalo ma aj to, že by sa to dalo využiť pri viac linkách (5,7,17,2,4), pričom keby sme to pojali takto komplexne, tak by sa mi to páčilo. Označenie písmenami by teda bolo iba na poznámke v CP ale aj na transparentoch ako v PB? Ale som za akékoľvek riešenie, ktoré by tú linku 6 sprehľadnilo.
PS: aby sme sa tu zbytočne nehádali, navrhujem dať na úvodnú stránku TN IMHD anketu, a nech cestujúci a čitatelia sami rozhodnú. A hneď budeme vedieť, ako to spraviť. Otázky:
Aký spôsob označenia občasných konečných linky 6 občianskeho návrhu optimalizácie preferujete (linka má totiž v návrhu až 6 konečných)?
a)Stačí označenie občasnej konečnej poznámkou v cestovnom poriadku
b)Preferujem označenie vetiev linky písmenami podľa názvu občasnej konečnej (napríklad 6P - po priemyselný park)
c)Preferujem oddelenie špeciálnych zamestnaneckých spojov do priem. parku do samostatnej novej linky 16 (ktorá bude s linkou 6 dvojička)