Reakcia na: Michal Mazánik #12154:
Do Záblatie prejde, otoč tam je tiez vyhovujúci. Po výstavbe chodníka je to konečne ako to má byť. Úzke to nie je, ak by bola potreba klbaku, pôjde rovno a na Rybaroch sa otočí. Zachadzky do Opatovej na 6 sú isto mimo, tie by som ani neuvažoval.
Ako píše kvorka, prejde takmer všade klbak, len mesto by malo trasy MHD lepšie chrániť pred parkujucimi autami, lebo aj na Juhu je to už veselo.
Záver je, že ak by mal klbak zálohovať mimoriadne bez vytvorenia poradia, ide to. Ale sú vždy dôvody prečo to nejde.
Kubo 123
Na autobus #66 si teba iba zvyknúť
Vôbec si nezastávam sadku, každý má maslo na hlave, ale mesto ma väčší podiel na tom. Ma viac možnosti a nástrojov ako sa vyhnúť tomuto stavu čo sa tu deje.
Z mesiaca na mesiac je vidieť, že jazdí viac záložných vozov viac záloh, autobusy starnú to je nezvrátiteľný fakt. Dopravca využíva to čo má, je pravda, že občas by to chcelo lepšiu výmenu, bez #66, a nedávať na garantované spoje Irisbus ale keď sa nedá tak sa nedá. Či lepšie nech nejde žiaden bus?
Nemôžeš zasa chciet aby miesto #66 šiel kĺbak, každý bus ma svoj jazdný prikaz, kĺbak nemôže do každej časti mesta ísť, toto sa nedá zameniť. Krátky bus robí viacero liniek, pokiaľ kĺbak iba linky 1,8,17,24,25 ak sa nemýlim.
Neviem či by malo význam nasadenie 5eho kĺbaku, skôr spoje ktoré sú pravidelne plné posilniť druhým autobusom. V prípade poruchy kĺbaku potom je aspoň záložný #51.
A je aj veľmi ťažko povedať kedy je spoj preplnený, ak je v priebehu celej linky prepravených nejakých 60-70 ľudí je to podľa mna v pohode. Síce ľudia stoja ale je to mestská doprava, nie diaľková, že každý musí sedieť. Komfort cestovania sa dá zvýšiť aj inými opatreniami aj bez kĺbových, ale nie z vozovým parkom MHD Tn. Nový crossway #22 už toto môže ponúknuť.