Fakt brutál oznam:
https://www.sadtn.sk/aktualita/173-obmedzenia-na-linke-c-8/
- akože zastávka Hodžova, kotolňa smer Sihoť IV nebodaj nahradili niekde nejakou dočasnou zastávkou Považská, kotolňa? Podľa mňa nie, preto je oznam zlý.
https://www.sadtn.sk/aktualita/173-obmedzenia-na-linke-c-8/
- akože zastávka Hodžova, kotolňa smer Sihoť IV nebodaj nahradili niekde nejakou dočasnou zastávkou Považská, kotolňa? Podľa mňa nie, preto je oznam zlý.
a aj CP je slušný.
Takže je tu číslo 32 miesto použitia čísla 26.

). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Michal Mazánik
Opravím, že Trenčín naopak o trolejbusoch veľmi (a žiaľ iba) uvažoval. Plány na ich zriadenie boli, ak sa nemýlim, v 40. aj 90. rokoch 20. storočia, ale zostalo viac menej len pri plánoch. Vzhľadom na kopcovitý terén (Juh) by boli jednoznačne vhodné.
Naopak som celkom rád, že tu žiadne elektrobusy nejazdia. Nedávno som čítal článok, kde popisovali, koľko problémov je spojených s ich prevádzkou v DPB. Zaujímavá mi príde myšlienka parciálnych trolejbusov (tzn. postaviť vedenie napríklad v úseku Juh - centrum, a nasadiť na linku 1 parciálny trolejbus)... Samozrejme, dnes je v TN niečo také nereálne, ale treba mať víziu