Reakcia na: Jacob #12103:
len žiadne zlučovanie 1+22 zase, v 2006 to urobili a bola to katastrofa (ale aj kvôli absencii značky "s"). Choďte sa previezť, 1 obsluhuje aj Pod Sokolice a Pred poľom, čo sú 11 poschodové paneláky tiež. A inak do Kubrice jazdí 11 
Michal Mazánik:
Ako sa na linke potreba harmoník zníži na 1 kus? Cestovný čas z Juhu je 20 min, to na obrat späť nestačí tak, aby si vyjazdil 30 min interval s 1 vozom.
Myslím si, že linke 23 nepomôže nič, ani predĺženie Pred poľom. Tá vozí vzduch. Ja som toto tiež kedysi navrhoval, ale jediná možnosť je, že sa postaví cesta od areálu výstaviska do Kubrej tak, ako je v územnom pláne, a linka 1 bude jazdiť okružne.
Celkovo by som pri linke 1 zvážil úplne niečo iné: šupnúť ju cez podjazd popod železnicu na Sihoť a spojiť tak kĺbovou linkou najväčšie mestské sídliská. Najslabší úsek Pred poľom - Kubrá by sa zamenil za Sihoť III a IV, čo by bolo super. A linka by mala byť potom len kĺbová.
PS: tie zachádzky do Opatovej kľudne môžu prejsť na linku 4, ale je to úplne jedno.
Jacob
Aha, o tom som nevedel, ale bohužiaľ už nereálne aby vôbec sa trolejbusová doprava v Trenčíne začala, keďže tu v TN ani na nový autobus nie sú peniaze nie na postavenie vedenia elektriny
Hej? Tak neviem ako v ZA párkrát som sa nimi viezol, to či už sú poruchové to už neviem
To isté aj platí pre metro už asi nikdy nebude, aj keď v BA by peniaze na to boli, však aj plány tuším boli len ako na Slovensku plánovať sa vie, ale to je všetko. Ale je to škoda, aj keď je pravda, že BA je menšia ako Praha kde je metro, ale uživilo by sa, bola by určite lepšia doprava keďže by zmizlo možno pár autobusov z cesty